Brixen im Thale

Iemand die weet of er in de buurt van Brixen im Thale wat leuke dingen te doen zijn? Bijvoorbeeld gezellige barren, steden in de buurt etc.
Ik ga er komend seizoen werken en ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met Brixen.

Ik heb zelf ook een seizoen in brixen im thale gewerkt. mooi en groot gebied maar omdat het zo laag ligt is het seizoen kort en zijn er maar weinig dagen met echte goede poeder. Verder is er ook niet echt een funpark (toen ik er werkte niet in ieder geval, misschien dat het nu is uitgebreid) dit waren voor mij wel redenen om het seizoen er na een ander gebied te zoeken.

Het is een heel klein dorp en weinig te doen, er zijn 2 kroegen maar die zijn niet heel spectaculair. Als je dus een avondje lekker wilt stappen moet je naar westendorf (een taxi naar westendorf kostte toen een tientje dacht ik). In westendorf is het wel gezellig maar naar mijn mening veel te nederlands, je hoort er de ene nederlandse hit na de andere en bijna iedereen die je er tegenkomt is nederlander.

Ik heb er een geweldig seizoen gehad, zeker voor een eerste seizoen in de sneeuw een goede optie, maar ik zou er niet snel terug komen. tegenwoordig zit ik elk jaar in ischgl en dat bevalt me wel een stuk beter. :slight_smile:

Ga je ski/snowboard les geven?