Braziliaanse TV-Globo via het net

Hey allemaal,

Wil je Globo on-line bekijken, het kan nu.
Voor slechts 10 euro per maand, elke dag het nieuws van Globo kijken en 2 novelas van Globo en in het weekend een soort van keuze programma.
Je moet wel een breedband(asdl of kabel) aansluiting hebben.
Eerste week gratis proefabonnement.(geen enkel risico dus)

Je kunt je aanmelden via onderstaande link:

www.TV.VisionBrasil.com

goed idee, alleen de link klop niet.
Misschien kan je de juiste vermelden

Mijn partner is opgegroeid in Brazilië en zou ook graag Globo willen zien op tv. Wij wonen in Amsterdam en daarom heb ik UPC gevraagd of Globo in een pakket is / komt. Hieronder de reactie van UPC en daarmee een verzoek aan jullie: “vraag ook om Globo bij UPC zodat er voldoende vraag is om dit in het pakket op te nemen. Alvast bedankt”

Reactie UPC:
Wij nemen uw verzoek mee. Mocht er voldoende vraag naar deze zender zijn, past het in ons distributiebeleid en zijn er geen zwaarwegende redenen om de zender niet door te geven, dan zou deze zender in de toekomst opgenomen kunnen worden in het digitale zenderpakket. Dit kunnen wij echter niet garanderen. Wijzigingen in het zenderaanbod worden via het infokanaal of via de Electronische Programma Gids bekend gemaakt.”

Een goede buddy van mij werkte mee aan de serie ‘pagina da Vida’, heeft iemand van jullie die serie als eens bekeken en wat vonden jullie ervan?

Hij is helaas al weer een paar weken geleden afgelopen. Vond t een van de betere novelas.

Hij is momenteel met een andere serie bezig “surpresa”,ken je die? Het is ergens begin Februari begonnen(als ik mij niet vergis).

nee die is (nog) niet op TV voor zover ik weet.

Sorry een vergissing van mijn parte.Het moest ‘Queridos Amigos’ Zijn,een mini-serie die de 18 Februari is gestart.