Bouwland/manege in Puglia

Wij hebben hier in Puglia een prachtig stuk grond te koop van 8,643 ha. ongeveer en daar mag nog op gebouwd worden volgens de normen van de P.P.A. hetgeen inhoudt: geen bouwplots of speculatie. Dit is een bouwmogelijkheid om op het platteland te bouwen. Als er meerdere eigenaren zijn kunnen er enkele huizen tot ongeveer 100 M2 gebouwd worden en bij één eigenaar kan bijv. een groter huis gebouwd worden. Het terrein is heel mooi, licht glooiend en mij lijkt het schitterend als men daar enkele zgn. earthships zou bouwen. Die worden gebouwd met allerhande afvalmaterialen, maar zijn toch schitterend en kosten relatief weinig en gebruiken geen energie. Het zou een mogelijkheid kunnen zijn er meerdere te bouwen en deze dan te verhuren?

Evt. ook nog een grote naastliggende buitenmanege te koop.

In beide gevallen zijn er geen bestaande opstallen.

Als het land voor agrarische doeleinden gebruikt zou worden kan een “nieuwe” boer per ha. 250-400 euro per jaar subsidie ontvangen en zijn ook de bouwmogelijkheden ruimer.

Mocht je meer willen weten hierover en over het schone Puglia, of ook over de mogelijkheid hier te komen als meewerkgast om wat meer inside information en ervaring op te doen: [EMAIL=“thevilla@tiscali.it”]thevilla@tiscali.it of http://www.villalavanda.eu

Hallo Thevilla,

Ik zou graag wat meer informatie willen ontvangen. Het perceel is nu dus geheel onbebouwd, begrijp ik dat goed? Zoals bv de vraagprijs en info over de buitenmanege. Hebt u ook foto’s van het bouwland/manege?

Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,

Jacqueline