Voordelig naar Puglia in Zuid-Italie

Wij hebben hier in Puglia, Zuid-Italie een B&B in onze prachtige villa op het platteland. Op beperkte schaal nemen wij ook meewerkgasten aan.
Dat wil zeggen 5 dagen in de weer 4,5 uur werken en dan voor 15 euro per dag volpension of 7 dagen per weer (mag ook anders verdeeld worden) 4,5 uur werken en dan volpension voor 11,50 per dag.

Het is een mooie streek en daar zul je zeker ook wat van gaan zien.

Het werk: momenteel vooral veel werk in tuin- en moestuin, aanleg kruidentuin, het herstellen van de droogstenen muren, d.w.z. beschadigde stukken afbreken en weer opbouwen. Het huis opnieuw verven aan de buitenkant. En nog tal van andere klussen.

Belangstelling: stuur een mailtje en wij sturen je info en foto’s.

We zijn NL sprekend.

Hallo,

Mijn naam is Ilse en het lijkt me erg leuk om voor jullie te werken in de B&B.
Ben handig ,dus alle klusjes wil ik wel aanpakken!
Ben zelf beschikbaar vanaf begin aug,maar later is ook prima.

Hoop van jullie te horen,

ilse_bruinsma@hotmail.com

Hoi,

Ben nog op zoek naar plek voor 10 daagjes vakantie dus dit zou leuke oplossing zijn. Zou graag ergens in juni dan naar jullie komen en dan voor ongeveer 10 dagen. Laat me aub weten wat in juni de mogelijkheden zijn en wat er in de omgeving te bezichtigen is!
Groeten Cliff

Klinkt heel erg leuk! Zou je wat meer info willen sturen? Bijv over de bereikbaarheid e.d.?
Bedankt alvast!

Klinkt leuk! Ben erg benieuwd naar de info en de foto’s. Vooral ook naar de ligging van de B&B en de dingen die er in de buurt te doen zijn!

Zuid-Italie wil ik al lang naartoe, en door een financiele tegenvaller moet ik dit jaar creatief zijn met bestemming/kosten…Dit zou een goede oplossing kunnen zijn!

Groetjes Jennifer

Jenniferswaak@hotmail.com

Hoi! Is er iemand die hier in juli naartoe wil gaan?? Samen reizen is natuurlijk gezelliger :smiley:
Ciao, Aniek