Bosbouwstudenten gezocht, Finland.

cheerOm ons bos ( 0,5 hectare) op te knappen vragen wij een of twee bosbouwers, die het leuk vinden een paar weken naar Finland te komen en ons bos op te schonen. Kettingzaag, ladder en kloofmachine aanwezig, zaagbroek zelf meenemen. Werk zal ongeveer 2 weken zijn. Periode 2e week juli- half augustus. Flexibel dus.

Geboden: eigen nieuw tweepersoons huisje geheel ingericht met badkamer en prive sauna, terras met uitzicht op meertje, bootje, GEEN BUREN, geen tv. wel radio. Super maaltijden (soms uit ons grillhuisje) en koffie, thee, sap, fris naar believen. mooie omgeving, prachtig zwemmeer. Leuke trips, ook gezellige stad in de buurt. Veel natuur, cultuur en evenementen. Gelegenheid om kennis te maken met land en volk. Vaak heel mooi weer en heeeel lange dagen. (Fins spreken is niet nodig)

Hoe zit het met de reiskosten en eventueel een vergoeding ? Ik ben al eens met een vriend naar Finland geweest een prachtige ervaring voor herhaling vatbaar !

Als dit aanbod nog geldig is kunt u contact met mij opnemen via:

[EMAIL=“ijsklimmer@hotmail.com”]ijsklimmer@hotmail.com

Mvg,
Hillebrand

Hallo Sarkanen,

Wij zijn twee enthousiaste bosbouwers uit Nederland.
We hebben allebei een MBO diploma en doen nu een vierjarige
HBO opleiding op van Hall Larenstein in Velp.
We hebben ook allebei praktijk ervaring op gedaan
tijdens onze schoolperiode en de daarbij horende stages.
Het zou ons dan ook super mooi en leuk lijken om naar Finland
te gaan en bij jullie te mogen zagen. En voor de inspanning gebruik te mogen maken van de verschillende aangeboden faciliteiten. En te zien hoe het land er uit ziet en echt te mogen werken in Finland. Dit lijkt ons echt de beste en mooiste tijdbesteding van onze vakantie! Onze voorkeur
gaat uit naar de periode van half augustus. Geld het aanbod nog steeds?

We hopen op een (positieve) reactie van u

Met vriendelijke groet,
Ton Remijnse en Arjan Mostert

Goedenavond,

Als ik het zo lees denk ik dat wij de juiste mensen hebben gevonden! Prima cv.
Inderdaad, superland en superplek met heel veel natuur en toch alle luxe die wij graag bij de hand hebben.
Echter: de periode vanaf half augustus is eigenlijk al laat in het seizoen!
De herfst komt in Finland echt vroeger dan hier en de temperatuur kan ook 's nachts al weer fris zijn. Het wordt dan ook weer echt donker.
Dat is op zich niet erg maar veel leuke dingen waar je in de zomer naar toe kunt sluiten dan al. De scholen beginnen in de 2e week van augustus want ze sluiten op 1 juni. Wie veel zomeractiviteiten wil beleven komt beter in juli.
Lichte en heeeeel korte nachten en de temperatuur ligt vaak tussen 22-32 "C. Ook het water is dan aangenaam. Kortom, denk daar even over na.
Aanrader: Startpagina.nl Finland. Daar staat veel info. Als jullie serieus zin hebben in de Finland-ervaring, kunnen we een afspraak maken voor een ontmoeting. Veel foto’s en films aanwezig. Stuur maar even je eigen mailadres, dan maken we verdere afspraken.
Sarkanen is overigens de naam van het meertje waaraan ons huisje staat.

Vriendelijke groet,

Sarkanen

Hallo,

Wat een goed en positief bericht, bedankt hiervoor!.
We zijn hier erg blij mee!
Voor meer informatie en afspraken kunt u mij
mailen op onderstaand emailadres:

[EMAIL=“ton_remijnse@hotmail.com”]ton_remijnse@hotmail.com

(voor de duidelijkheid, er staat een laag streepje tussen ton en remijnse)

We spreken u snel

Groeten
Ton Remijnse