Boom festival Portugal

Halloo!

Ik ben Zannamyrthe en ik ga dit jaar naar het Boom festival in Portugal –> http://www.boomfestival.org/boom2014/home/
En ik vraag me af of er op dit forum nog meer mensen zijn die er naar toe gaan!

Groeeetjes,

Z

heay Zannamyrthe,

ik ben ook van plan om dit jaar heen te gaan!vorig jaar ben ik naar ozora geweest( ook een fantastisch festival!) maar
wil al zoo lang naar Boom!heb jij al kaartjes en hoe ga je naar portugal? Hoop snel wat je te horen! voeg me anders ff toe op Fb -> thalissa van de lagemaat

Greetz,

Thalis

Olaaa! Ik ga ook naar BOOM dit jaar, voor het eerst en ook nog eens mijn eerste festival ooi! Ik ga Interrailen en ik hoop zo dicht mogelijk te kunnen komen met de trein en dan verder liften of iets met een bus…En jullie?

Heee Marre!

Wat leuk dat je gaat!
Wij gaan waarschijnlijk liften naar Lisbon via blablacar en dan liften naar Boom. Technisch gezien is dit mijn 2de festival, in 2011 ben ik naar Sziget geweest.
De bus is een goede optie, ik ben meer voor liften omdat het goedkoper is en interrail is ook prima maar wij gaan na Boom nog reizen dus dat gaat niet op voor ons.
Met wie ga jij ? Ga je alleen of met meer mensen

Via Wereldwijzer app

Jaaaaa, ik ben zo benieuwd!
Met ze’n hoe velen ga je liften? Ik wilde eerst ook liften, maar ik weet niet of dat gaat lukken in mijn eentje…Dus had ik maar bedacht om een ‘roadtrip’ te maken met de trein. Maar om al die treinen te reserveren ben ik nu ook een beetje laat mee. Ik wilde dan over een week vertrekken ongeveer. Met de bus naar Parijs, vanaf daar met de trein naar Barcelona, Bilbao, Porto, Castelo Branco en dan er zijn!
De rest gaat allemaal vliegen. Dat wilde ik ook persee niet omdat je dan vast zit aan je terug vlucht en ik ook niet weet of ik wel gelijk naar huis wil erna!

ik heb er van gehord en ik kom er langs en misschien ga ik er ook nog heen. ik vertrek echter morgen al met de auto. nog plek vrij.

Ahhhhhh ik vertrek woesndag! Heb net een bus naar Parijs geboekt, ik kon nergens een lift vinden :frowning:

bus afbellen???

Heb je mijn bericht gelezen. Ik vertrek morgen naar Portugal en heb nog plek over…

Neeeeee morgen kan ik nog niet weg :frowning: Wat jammer dit!

O. jammer ja. goede reis in ieder geval.

Ja jammer! Jij ook een goede reis en misschien tot op BOOM!