Bonjour!

Hallo, ik kom hier ook af en toe wat posten en hopelijk ook leuke inspiratie op doen. Ik ben Wouter, een tweeling met sinds kort een eigen site (Zie m’n naam) over vliegvelden. Ben erg reislustig en hou van steden trips, al moet ik de hele wereld over. Het meest geniet ik van megasteden als New York of Hong Kong om me heen. Een tijdje backpacken heb ik nog niet gedaan, maar is toch wel mijn droom. Lekker onbezonnen!

Groeten, en spreek jullie, Wouter

Hoi Wouter,
Welkom op wereldwijzer,
Er zijn eindeloos veel dingen om te bekijken en te doen op Hong Kong Island, in Kowloon en in de New Territories. U kunt ook nog met een veerboot naar de Outlying Islands om deze te verkennen.
Daarnaast kunt u de Victoria Harbour bezoeken om een glimp op te vangen van het spectaculaire uitzicht op de haven.Indien je nog vragen hebt over Hongkong,dan kan je altijd een berichtje posten in het Azie reiscafe hier op wereldwijzer.
Suc6 nog in al wat je nog gaat doen aan reizen in de toekomst.
Om dit welkomsberichtje af te sluiten een mooie foto van de sky line in Hongkong.

http://tommyooi.com/wp-content/uploads/2010/02/hongkong.jpg

groet,georgessiam.

Wat een leuk welkom dank je wel! Ben reeds in Hong Kong geweest, maar kom er graag nog eens terug. Bedankt voor de tips, en zal zeker dit forum raadplegen voor toekomstige reizen.

Mvg