Blog verwijderen

Beste

Kan u mijn blog in forum ‘Peru’ verwijderen?

Ik heb een bericht gepost met ‘betrouwbare reisorganisator?’

Ik probeer deze te wissen maar dat lukt me niet…

Kan u het nodige doen?
Mijn account dient niet gewist te worden…

Dank bij voorbaat
Willem

Hallo Willem,

Wil je de hele post verwijderen of alleen 1 bericht? Er is namenlijk al veel gereageerd, ook door mensen die dezelfde reis willen gaan doen en zo bruikbare informatie lezen. Het zou jammer zijn voor hen dat de hele post verwijderd wordt.

Groetjes, Leontien

Hoi Leontien

Ja ik weet het maar ik zou toch graag willen dat de blog helemaal verwijderd wordt. Wij hebben namelijk alles toch geregeld via PeruPeru en onze argwaan was echt voor niks nodig. Het belgisch meisje doet zeer veel moeite voor ons en als ze deze blog leest (want ze post zelf ook berichten op deze site) zou mijn blog wel eens in slechte aarde kunnen vallen bij haar! Op 6 november keren wij terug van Peru en ga ik voor haar wat goede reclame maken via deze site en een deel tips meegeven voor mensen die ook naar Peru willen reizen…

Thnx!
Willem

Je zou in het topic kunnen plaatsen dat je wantrouwen vooraf totaal misplaatst was en er een goede recensie van maken. Eventueel kunnen we dan in de beginpost de opmerking maken dat men voor de ervaring zelf verderop moeten lezen (+link). :wink:

Kan je je daarin vinden?