na een paar keer thailand te hebben gedaan (een keertje in combinatie met Vietnam) hebben we dit keer het plan opgevat om Thailand te combineren met Birma (Myanmar). Deze site heeft hiervoor geen apart forum. Weet iemand een site waar je goede informatie over dat land kan krijgen?
och Kees,zelf ben ik wel in het Birmaanse stadje Tachilek geweest via de grensovergang (Mae Sae)
voor de rest heb ik eerlijk gezegd niet veel ervaring over dit (in mijn ogen)prachtig land.
Wou in het verleden door dit land trekken,maar ik heb het één en andere gezien wat me toen niet aanstond(uitbuiting van kinderen)het heeft me weerhouden om dit prachtig land dat Birma wel is te verkennen.
Bedankt allemaal, ik ben er lang geleden een week geweest (mocht toen nog niet langer als tourist) en heb er destijds enorm van genoten. Nu het qua regime weer een beetje fatsoenlijker wordt wil ik er weer naar toe. De LP heb ik uiteraard al (altijd trouwens). Maar ik heb inmiddels een site gevonden die veel practische info geeft en ervaringen van reizigers: diezelfde lonely planet! www.lonelyplanet.com/thorntree Voor het geval anderen ook naar iets op zoek zijn