Hallo,
Weet iemand hoe ik op Internet een binnenlandse vlucht kan boeken in Cuba? Ik ben er vorig jaar geweest en het viel me op dat het handig is om tijdig te boeken.
Groeten, Anton
Hallo,
Weet iemand hoe ik op Internet een binnenlandse vlucht kan boeken in Cuba? Ik ben er vorig jaar geweest en het viel me op dat het handig is om tijdig te boeken.
Groeten, Anton
Hallo Anton,
Een binnenlandse vlucht in Cuba via internet:
Nee, dat kan m.i. (nog) niet via internet. Dat moet je zelf ter plaatse regelen, maar misschien via een Nederlands/Cubaanse organisatie zoals bijv. die van
Kolbike?
Zie rubriek : Toeristenkaart voor Cuba
Daar schreef hij:
Voor alle denkbare reisvragen en service over Guatemala en Cuba: www.inesutravel.com
Als je vermeldt dat je hem via:
http://www.wereldwijzer.nl
vond, krijg je waarschijnlijk ook nog extra korting. ![]()
Ben benieuwd.
Arturo
Ha Arturo… Merci voor de publiciteit!
Natuurlijk is dat mogelijk, ik wacht het berichtje van Anton af met de detailles van zijn gewenste vlucht.
Ja hoor, via deze link kan je online je binnenlandse vlucht boeken:
http://www.cuba-junky.com/cuba/domestic-flights.htm
Je krijgt na boeking een email met confirmatie nummer waarmee je kan inchecken … erug handig!
Gr
CJ
Dat is groot nieuws voor mij en inderdaad errig/errug (begin de Nederlandse taal te verliezen…, ) errich handig.
Met dank aan Cubajunky: "
Domestic Flights:
flights within Cuba, you will NOT need a ticket, after completing your reservation, you will receive an e-mail confirmation of the domestic flight purchased (electronic ticket).
Print this e-mail and bring it with you to the airline check-in desk; you can only board the plane upon presentation of the e-mail confirmation."
Ik zeg: “Ere wie ere toekomt”, dus:
http://www.cuba-junky.com/cuba/domestic-flights.htm
voor via internet binnenlandse vluchten in Cuba.
Ook voor Nederlanders in Italia errug handig dus:
Buona Grazia a CJ.
D.S.
Arturo
Vraag mij af of Anton nog iets van zich laat horen/heeft laten horen.
De website die Cuba-Junky geeft vermeldt:
“Below you can choose between “Domestic Flights” on the left and “International Flights” on the right”
Maar als ik op een van de twee klik, gebeurd er niets. Ligt dat nou aan mijn pc.? Zou kunnen. Mobiel internetten , via GPRS, werkt uitstekend, maar van tijd tot tijd duikt er een javascript probleem op.
Regards
Arturo
Arturo wees gerust, ikzelf heb nog niets gehoord van Anton, maar wat niet is kan altijd nog komen.
De website van CJ werkt bij mij zonder problemen, de zoekmachine gaat van start en komt inderdaad met de gewenste nationale vluchten. Waarschijnlijk toch iets met jouw beveiligde verbinding/virusscanner/firewall/javascript-beveiliging/GPRS-verbinding…
wat zou t nog meer kunnen zijn?
Al mijn kennissen, althans hier in Italie, die met gprs werken en mobiel internetten hebben hetzelfde probleem als ik, maar, gek genoeg, zij die met LINUX i.p.v. Microsoft werken hebben dat probleem weer niet. Kan natuurlijk ook weer toeval zijn.
Wat is trouwens de beste tijd van het jaar om naar Guatamala te reizen?
Dit ook omdat vanmorgen hier in Toscane de eerste sneeuw viel, wel heel erg mooi, maar brrrrr… wat koud met die wind.
Arturo
Ik vind Linux een prachtsysteem, ik wou dat ik meer tijd had om me daar meer in te verdiepen. Het is niet te vergelijken met het normale windows, maar vraagt wel meer kennis van de gebruiker. Anyway, het zou inderdaad heel goed kunnen dat het daar aan ligt ![]()
Guatemala kent geen sneeuw, Guatemala kent overdag geen temperaturen tegen het vriespunt, alleen op hooggelegen gebieden kunnen de temperaturen ´s-nachts tegen 0 graden terugvallen, maar dat alleen op plekken die op meer dan 2000 meter liggen en dan alleen in de winter. Overdag is het altijd warm, zomer en winter!
De beste tijd is eigenlijk het hele jaar door. Het voorjaar (dec.-mrt.) is wel hoogseizoen vanwege de activiteiten in Guatemala, maar eigenlijk kun je Guatemala het hele jaar door bezoeken.
Over een maandje weer kerstmis vieren met temperaturen van 22 graden overdag… joepie ![]()
Igor
Als Caro Anton hier terug komt zal hij denken. ,Nou vroeg ik iets over binnenlandse vluchten in Cuba en nou hebben ze het over Linux en Guatamala!",
Ha, ha, maar dat was dus even een zij-stapje en voor wie geinteresseerd is in een combinatie-reis naar Cuba en Guatamala, hij/zij bekijke de rubriek:
“Cuba en Guatamala” ![]()
Kan met vanalles te maken hebben als het script bij jou nét niet werkt Arturo … suf maar waar. Cookies verwijderen helpt nog weleens, of Ctrl en F5 in één keer indrukken …