Bezoek jij een nationaal park als je in Amerika bent?

Wanneer je in Amerika bezoek je dan een nationaal park?

Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!

Het liefste niet, maar wanneer het niet anders kan wel.
Er zit er hier eentje in de buurt, maar we gaan dit weekend naar Marfa/Alpine in het zuid westen van Texas en daar heb je het Big Bend National Park…Moet heel erg mooi zijn.

Natuurlijk! Zion National Park, Bryce Canyon, Yosemite, Grand Canyon, Yellowstone… Allemaal prachtig!

Een National Park is de kers op de taart. Ik denk niet dat er iemand naar de USA is geweest zonder een NP te bezoeken. Wij hebben 90% van de Nps in de Usa bezocht.

Wij gaan juist voor de National Parken, ohw en voor Las Vegas :wink:

Absoluut, zonder NP’s wordt Amerika, voor mij althans, een stuk minder interessant :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Wij hebben telkens tijdens onze reizen verschillende nationale parken bezocht.Voor ons is Yellowstone nog steeds het mooiste nationale park dat wij bezochten.Als amateur filmer heb ik over deze parken videos gemaakt.Die kunnen jullie bekijken op onze website onder volgende link:

http://users.telenet.be/guidokestens/westen_usa_2010.html
http://users.telenet.be/guidokestens/westen_usa_2011.html

Hopelijk geraakt iedereen dan overtuigd dat de nationale parken het bezoeken waard zijn.

Vriendelijke groeten

Ria en Guido

Absoluut top, om van NP naar NP te rijden, of er nog een paar te doen na een werkbezoek of conferentie! Heerlijk, die slechts half zichtbare paden en dan op het eind toch weer drinkwater en een toilet (in de natuur pissen natuurlijk leuker).

Via Wereldwijzer app

Ja zeker weten!! Zion - Lakenman Powell/Page - Grand Canyon

Nationale Parken zijn mooi en vaak ook zo georganiseerd dat je er veel informatie kunt krijgen. Mijn man en ik zijn al naar vele van deze parken geweest.

      • Updated - - -

NP rond Amerikaanse feestdagen en de piek van de zomer zijn vaak te druk, dus dat zou ik proberen te mijden of je er op instellen…