betreft dubbele gebruikersnaam hier op wwz!
Ik zie dat er 2 georgessiam aanwezig zijn op wwz!
Toen ik de peiling (Slaap je in het vliegtuig)met het dankwoord van Fleur aanklikte kwam ik op een andere profiel uit van iemand waar ik in de verste geen affiniteit mee heb.
de gebruikersnaam georgesiam moet verwijderd worden!!Het geeft alleen maar verwarring,en langs mijne kant irritatie!
Ikzelf heb al een gebruikersnaam op wwz :georgessiam (met 2 SS) en niet met (1 S)
met vriendelijke groet,
georgessiam
Hoi Georges,
Op zich heeft niemand recht op een bepaalde naam meer dan anderen. Zolang de andere persoon zich niet voordoet als jij (ID-fraude), kunnen we niets doen.
Groeten,
Jurjen
Met deze persoon hadden we in het verleden al problemen mee op wwz,vraagt het maar aan Dave Numan.
Toen mijn computer defect was heeft deze persoon gebruik gemaakt om een nieuwe account aan te maken met mijne naam (alleen maar om mij een hak te zetten)
Ikzelf heb al meerdere jaren dezelfde gebruikersnaam georgessiam met 2 SS ertussen.als je zijn profielreactie leest drijft hij de spot met mij!.
Je moet toch zelf weten Jurjen dat bijna 2 identieke gebruikersnamen voor een hoop verwarring zorgt.
Wie zegt niet als mijn computer weeral defect is,dat deze persoon weer gaat reageren?
Ik had toch een beetje op meer begrip van uw terwege gerekend Jurjen!
Ik heb er nogmaals naar gekeken. De enige met gelijke naam is Georgesiam1, maar die is al langere tijd verbannen van het forum. Niets om bang voor te zijn dus.
Ik zie dat Fleur het al heeft aangepast dus georgessiam met 2 SS!! zie link:
Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk (post1)
In iedergeval bedankt voor je berichtje Jurjen(met 1 j tussenin)![]()