Vrijwilligerswerk in het buitenland
Ik heb al erg lang een passie voor, en een grote interesse in reizen.
Het liefst reis is later heel de wereld af…
[ame=“- YouTube”]Filmpje[/ame] >>>
Over Bestemming Onbekend
Je staat op het vliegveld helemaal klaar voor die welverdiende vakantie. Eindelijk rust, geen zorgen en lekker zonnen, shoppen en feesten. Maar dan… je krijgt het aanbod je tickets te verscheuren in ruil voor een reis naar onbekende bestemming. De enige informatie die je krijgt, is dat het een reis wordt om nooit te vergeten. Durf je die uitdaging aan en ga je voor het avontuur? Of ga je voor zekerheid en laat je deze unieke kans aan je voorbij gaan? Voor deze keuze staan vakantie vierende jongeren wanneer presentator Klaas van Kruistum ze vlak voor vertrek uitdaagt mee te doen aan het nieuwe EO-programma Bestemming Onbekend.
In dit programma krijgen jongeren de ervaring van hun leven door vrijwilligerswerk te gaan doen in landen zoals Kenia, de Verenigde Staten en in de sloppenwijken van Brazilië.
Ik vind het zelf een erg mooi programma, zeker als je van reizen houdt.
Ervaringen ontwikkelingshulp
Waar ik benieuwd naar raakte tijdens dit programma was wie er ook weleens ontwikkelingshulp heeft gedaan, in bijvoorbeeld Afrika of Azië, en of dit een aanrader is voor mensen die van reizen houden. Dit programma heeft mijn interesse best wel gewekt en ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn op het gebied van ontwikkelingshulp.
Bauke