Hallo
Neem kontakt op met Baan Malinee www.bedandbreakfastinphuket.com, de beste b&b in Thailand, .
Als je vragen hebt neem kontakt op
vr gr
Eric
Hallo
Neem kontakt op met Baan Malinee www.bedandbreakfastinphuket.com, de beste b&b in Thailand, .
Als je vragen hebt neem kontakt op
vr gr
Eric
Kun je svp stoppen met het spammen hier.
Dit is geen spam of bent U jalours?
Ik denk niet dat Steven jaloers is. Dit is een reizigfers forum en het is hier de bedoeling om reizigers te helpen, en ja dat kan ook een advies zijn om een bepaald hotel of b&b te bezoeken. Echter schrijf jij op verschillende plaatsen op het forum de zelfde tekst zonder enige vraag naar een goede overnachtings plaats op Phuket. En dat is dus spammen en niets anders. Als je deze b&b wil promoten dan kan je een âhandtekeningâ maken welke onder je bericht wordt geplaatst. Zo kan je iedere vraag hier op het forum gewoon beantwoorden met een antwoord wat betrekking heeft op de vraag, terwijl je toch âreclameâ maakt. Kijk onder mijn bericht hoe dit werkt!
Beste Dirk
Ik apprecieer uw vriendelijke en niet agressief antwoord en aanbeveling, maar uiteindelijk is het resultaat hetzelfde maar U doet het subtieler, ik ben recht vooruit, ik kan die persoon de amanpuri aanbevelen aan 160.000 baht/nacht en daar onder schrijven kijk ook eens naar deze plaats(mijne in dit geval) Ik denk niet dat de persoon welke hier een vraag stelt 160.000 baht/nacht zoekt,of wel? U leeft vermoed ik in Udon en hier in Phuket is het totaal anders,buitenlanders die meestal in uw regio leven zijn mensen die op pensioen gaan of er een eigen zaak uit de grond stampen net als U en mij. Maar in Phuket heb je alle types rondlopen deze zoals U en mij die hier zijn om te werken(heb vroeger in een 5* hotel gewerkt na de dood van mijn echtgenote die jong was) een aantal die zich schuilhouden om een of andere reden niet meer terug kunnen en van dag tot dag moeten leven,sommigen die blindelings in hun ongeluk lopen met torenhoge huurgelden voor hotels,bar en massages en dat alles op korte termijn kwijt zijn,oplichters en die die dan op andere jaloers zijn maar zich tot een zeker imago toedragen en dat zijn mensen die dan jalours zijn of worden op jouw als buitenlander, ik ben hier 12 j an kom reeds 30 j naar Thailand dus kan ik hier vrij goed het kaf van het koren snijden.
Maar ik neem een kijkje op je website omdat we al eens die vraag krijgen voor uw regio, in Chiang mai heb ik iemand maar niet waar U woont.
vr gr
Eric
Joh, maak er een leuk verhaal van. Fotoâs erbij en dan zal niemand klagen over spam maar is het een leuke tip en dus meer dan welkom. Werkt ook beter dan zomaar een website plaatsen want dat nodigt veel meer uit om door te klikken.
Overigens is het plaatsen van hetzeldfe bericht om meerdere subforums niet toegestaan. (Algemene voorwaarden)
Hoi Eric, een verwijzing naar een linkje is niet voldoende,daar hebben de mensen niets aan.
Waarom is het voor jou de moeite waard om te overnachten in deze b&b?
Ook kan je bevoorbeeld iets vertellen over de ligging van de b&b of iets over de kamers,ontvangst/prijs/kwaliteit .
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam Forum Admin.
Dank voor uw reaktie, ik wil geen onnodige lange verhalen op papier zetten waar de mensen niets aan hebben,vandaag gaan ze naar de site,naar tripadvisor.
Ik begrijp de polemiek niet die die ene persoon heeft willen zaaien, heb met een van de mensen die een constructief commentaar geleverd hebben een fijn kontakt kunnen opbouwen en misschien kunnen we in de toekomst samenwerken.
âDie ene persoonâ heeft geen polemiek willen zaaien, maar heeft hier gepost om aan te geven dat jouw post hier niet de bedoeling van WW is. Je hebt meerdere malen vergelijkbare posts geplaatst, en deze draadjes alleen geopend om jezelf te promoten. WW is bedoeld voor reizigers om vragen te stellen en daaropn antwoord te krijgen. Concentreer je daarop, en dan kan het best zo zijn dat het logisch is om in een bepaald antwoord je accommodatie te vermelden. En daar is dan niets op tegen.
Beste mensen dit is gewoon de beste B&B van Phuket een juweeltje dat we hebben gevonden.
Een aardige gastvrije informatieve eigenaar Eric.
We zijn super blij om er 26/12 weer heen te gaan.
Baan malinee Bang tao een aanrader!
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden,fijn na een aantal mensen die de emmer over mijn hoofd gegoten hebben, we kijken ernaar uit jullie terug te zien!