Hallo,
Ik wil graag mijn geplaatste bericht aanpassen, omdat ik er toch wel spijt van had dat er teveel prive info in staat vermeld. Op de helpdesk kwam ik tegen dat je berichten niet kunt aanpassen, behalve dan door zelf op je bericht te reageren. Daarmee los ik bovenstaand ‘probleem’ niet op. Ook door het verwijderen van het account blijven de berichten zichtbaar. Hebben jullie een oplossing? Alvast bedankt!
Beste Sprik,
Over welk bericht gaat het dan? Er staat dat dit bericht jouw enige geplaatste bericht tot nu toe is.
Bovendien kun je in dit soort gevallen de forumbeheerder van het betreffende forum vragen om het aan te passen (als die er is).
Dit soort vragen passen trouwens beter in de helpdesk, niet in het forum om je account te laten verwijderen. ![]()
Dank je wel voor de snelle reaktie! Wist niet hoe ik op een andere manier de helpdesk moest benaderen, sorry. Het gaat om het bericht februari 2010 Cambodja & Vietnam bij Azie. Ik weet zo niet hoe ik de forum beheerder moet benaderen. Dmv rapporteer?
Hallo Anke,
Ik heb 'm gevonden!
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=83426
Ik zie niet precies wat er voor kwaad in schuilt. Enkel een voornaam, leeftijd en woonplaats zijn niet zo privacygevoelig (hetzelfde kan uit mijn profiel gehaald worden).
Het Reisgenotenforum heeft geen toegewezen beheerder, dus zal de sitemanager hier naar kijken zodra ze dit bericht leest.
Hoi Anke,
Ik heb dus allereerst deze vraag even verplaatst naar Helpdesk - Overige vragen. Daar hoort ie thuis ![]()
Wat wil je aangepast hebben in het bericht, naam/leeftijd/woonplaats? Ik zie er overigens ook niet veel kwaad in hoe het er nu staat, maar ik kan het wel voor je aanpassen als je dat wilt.
Ik hoor het wel!
Groetjes,
Yvonne