Ben jij ook in Zuid-India eind sept/oktober 2009?

En heb je dan misschien zin in een Kingfisher in Chennai, een yogales in Pondicherry of kitesurfen in Goa?

Ik ben van 28 september tot 24 oktober 2009 van Chennai naar Mumbai aan het reizen. Geen vaste plannen. Lowbudget en relaxt. Misschien leuk om elkaar ergens te treffen?

:dag:S.

Hoi hoi,

Ik ben van 21 september tot 17 oktober in India. Ben van plan om eerst naar Delhi, Agra en varanashi te gaan, en vervolgens richting Mumbai. Maybe leuk om contact te houden, en ervaringen uit te wisselen of elkaar ergens te treffen!

Ik ben Lianne, 23 jaar, werkend, en kom uit EIndhoven. Verder ben ik easy going, cultuurfreak, en gezellig.

Groetjes

Nou dat is toevallig. Ik las gisteren jouw oproep en stond op het punt om te reageren.
Lijkt me leuk om contact te houden…ik verwacht dat ik pas eind oktober in Mumbai ben en dan vlieg jij alweer terug. Maar mijn plannen liggen alles behalve vast dus wie weet treffen we elkaar.

Ik kom overigens uit Leiden, werk in het LUMC en ben 31 jaar.

Groetjes

Hallo,

Dat is toevallig! Ik vlieg over twee dagen (de 23e) naar Chennai. Ik ga dan eerst met oude kennissen een paar dagen weg, maar daarna wil ik ook van Chennai naar Mumbai (via de zuidkust en goa). Lijkt me heel leuk om je ergens te treffen! Ikzelf ben echter wel wat jonger, ik ben nu 19. Maar ik houd ook zeker van een kingfisher, lowbudget, relaxed. En ach, in India zitten we toch in hetzelfde schuitje.
Ik kom trouwens uit Groningen.

Jaaaaa, dat doen we! Leuk.
Laten we contact houden. Je kan me misschien makkelijker bereiken op http://www.sanneontour2008.waarbenjij.nu
Heb jij ook zo’n account? Of hyves/facebook?

Te gek! Ik heb geen waarbenjij.nu of hyves, maar wel facebook!
Mijn facebook: http://www.facebook.com/arindeluciannejonker
Als je mij toevoegt dan kunnen we eenvoudig contact houden! Ik vlieg woensdag al, heel erg spannend. Ik ga dan eerst met oude kennissen een paar dagen naar de theevelden, maar zal tegen de tijd dat jij aangekomen bent ongeveer weer terug zijn. Misschien kunnen we samen een start maken? Zeg het maar, I’m in for anything. India, here I come!