Hallo ambitieuze wereldmensen,
Mijn naam is Joyce en ik ben 28 jaar. Ik werk momenteel nog bij Monsterboard.nl als International TeleSales Manager.
Ik ga binnenkort in Zuid Afrika aan mijn project beginnen, waar ik 5 jaar geleden mee ben begonnnen.research!
Ik heb in Zuid Afrika gewerkt en gewoond en de vader van mijn ex-vriend ( overleden ) was de Ingenieur van Unicef en ontwikkelde allerlei prachtige projecten. Ik heb veel gezien en geleerd en ga nu zelf ook starten
IK heb het ondernemersplan af, ik heb een geldschieter ( investeerder ) en ga binnenkort de grond kopen waar mijn project gebouwd moetworden.
Een resort:
Appartementen voor toeristen en studenten.
In dit appartementencomplex ( U-vorm met zwembad ) zullen ruimtes (begane grond )gecreeerd worden voor de plaatselijke bevolking (winkels)
*kapperszaak
*supermarkt
*zwembad
*bakkerij
*restaurant
*textiel
*tourguide/tripjes
*jeepverhuur
Bij het resort zullen een discotheek/club en een fitness centra gebouwd worden.
Ik heb natuurlijk een ontwikkelingsplan en project images, dus als je nieuwschierig bent dan kun je me mailen en dan kan ik meer informatie hierover geven.
[EMAIL=“joyce.mulders@monsterboard.nl”]joyce.mulders@monsterboard.nl
Ik wil voor 2010 klaar zijn in verband met de WK kampioenschappen.
Er zullen dan heel veel reizen geboekt worden naar South Africa en ik zal dan in Nederland heel veel gaan promoten.
De reizen zullen dan in combinatie zijn met verblijf en vervoer naar de stadions.etcetera.
Lijkt het je leuk om aan zo’n project mee te werken en of zou je willen investeren dan kun je me te allen tijden mailen en dan vertel ik graag meer.
Het wordt in ieder geval geweldig!
Deze kans pak ik in ieder geval met beiden handen aan…
Groetjes Joyce Mulders