Ben jij ook ambitieus en durf jij iets op te bouwen in Zuid Afrika?

Hallo ambitieuze wereldmensen,

Mijn naam is Joyce en ik ben 28 jaar. Ik werk momenteel nog bij Monsterboard.nl als International TeleSales Manager.

Ik ga binnenkort in Zuid Afrika aan mijn project beginnen, waar ik 5 jaar geleden mee ben begonnnen.research!

Ik heb in Zuid Afrika gewerkt en gewoond en de vader van mijn ex-vriend ( overleden ) was de Ingenieur van Unicef en ontwikkelde allerlei prachtige projecten. Ik heb veel gezien en geleerd en ga nu zelf ook starten

IK heb het ondernemersplan af, ik heb een geldschieter ( investeerder ) en ga binnenkort de grond kopen waar mijn project gebouwd moetworden.

Een resort:
Appartementen voor toeristen en studenten.
In dit appartementencomplex ( U-vorm met zwembad ) zullen ruimtes (begane grond )gecreeerd worden voor de plaatselijke bevolking (winkels)
*kapperszaak
*supermarkt
*zwembad
*bakkerij
*restaurant
*textiel
*tourguide/tripjes
*jeepverhuur

Bij het resort zullen een discotheek/club en een fitness centra gebouwd worden.

Ik heb natuurlijk een ontwikkelingsplan en project images, dus als je nieuwschierig bent dan kun je me mailen en dan kan ik meer informatie hierover geven.
[EMAIL=“joyce.mulders@monsterboard.nl”]joyce.mulders@monsterboard.nl

Ik wil voor 2010 klaar zijn in verband met de WK kampioenschappen.

Er zullen dan heel veel reizen geboekt worden naar South Africa en ik zal dan in Nederland heel veel gaan promoten.
De reizen zullen dan in combinatie zijn met verblijf en vervoer naar de stadions.etcetera.

Lijkt het je leuk om aan zo’n project mee te werken en of zou je willen investeren dan kun je me te allen tijden mailen en dan vertel ik graag meer.

Het wordt in ieder geval geweldig!

Deze kans pak ik in ieder geval met beiden handen aan…

Groetjes Joyce Mulders

hoi joyce,
erg leuk om te lezen dat jij durft te doen, waar ik over fantaseer hihi. Ik ben nog nooit daar geweest, maar het lijkt me fantastisch om mee te werken aan zoiets. Helaas zit ik al zeer ruime tijd in de wao. ik ben 34 en heb mbo agogisch werk gedaan. door energiegebrek/wisselingen kom ik nog steeds niet aan betaald werk toe. ben nu in nieuw-zeeland bij mijn broer, en heb tijdens deze reiservaring besloten dat ik zoveel mogelijk van de wereld wil zien, en dat ik daar ook aan toe ben. ook doe ik graag vrijwilligerswerk(wat ik tot op bepaalde hoogte aankan)mocht je dus 's een vrijwilligster zoeken voor het 1 of ander…ik zou dan graag wel 's mert je willen praten of we wat voor elkaar en de bevolking daar kunnen betekenen!
groetjes sacha

Ik zal je zeker in mijn base houden, alle hulp en ideeen zijn mooi meegenomen en ik weet precies wat je bedoeld als je zegt dat je meer van de wereld wil zien.
Zuid Afrika is ook echt een prachtig land en alle ervaringen zijn mooi meegenomen.
Mijn mailadres is [EMAIL=“joyce.mulders@monsterboard.nl”]joyce.mulders@monsterboard.nl, stuur me maar eens wat je leuk vind om te doen of graag zou willen doen. Wie weet wat er allemaal voor mogelijkheden zijn.

Grtjs

hee joyce

Ik heb je een e-mailtje gestuurd, hoop dat ie niet in je spam terecht komt…

Stop gewoon met die dingen anders moet ik andere teksten plaatsen hier!

H.

hoi joyce,
inmiddels alweer een hele tijd geleden, maar ik ben eigenlijk erg benieuwd hoe het met je droom project is gelopen? groetjes sacha