Zou er mij iem wat Meer kunnen vertellen over belo horizonte? Ga daar binnekort wss vrijwilligers werk doen ma ken niet veel van stadje
Belo Horizonte, de derde stad van Brazilië qua grootte, hoofdstad van Minas Gerais, zou ik nu niet direct een “stadje” noemen.
Zoals andere posters op dit forum reeds suggereerden, zou ik voor het stellen van dit soort vragen eerst zelf wat onderzoek plegen op internet.
Een topper qua touristische mogelijkheden vind ik Belo niet als je het b.v. tegenover steden als Rio en Salvador zet. Toch is het een prettige stad om te verblijven.
Mijn “stek” was altijd Pampulha, een meer buiten het centrum omringd door prettige villas. Het meer is recentelijk schoongemaakt en heeft leuke eilandjes en een behoorlijke bevolking van capibaras en watervogels.
Aan dit meer zijn enkele belangrijke creaties van Oscar Niemeyer te bewonderen waarvan de St. Franciscus kerk wel de meest bijzondere is.
Ik hoop dat je nuttig werk kunt verrichten daar en wens je een prettig verblijf
En hoelang ben je er gebleven? Is de moeite voor daar langere tijd te verblijven? Veel te doen voor jongeren?
In iedere grote stad is er van alles te doen voor jongeren in de breedste zin des woords. Ik zou maar eens informeren bij de projectleiders van het ontwikkelingswerk.