Voor ons hotel/restaurant in de bergen van midden Portugal zoeken wij een betrouwbaar beheerderspaar
Hallo Tiebout,
Ik ben heel benieuwd waar in Portugal én natuurlijk voor welke periode jullie een paar zoeken.
Al met al: hoe en wat.
Zeker geinteresseerd!
Groet Astrid
Bom dia. Ons Hotel Rural ligt in de Serra da Estrela, gemeente Oliveira do Hospital. Het heeft 15 kamers , 4 vakantiehuizen, restaurant( 40 plaatsen binnen, in de zomer 60 buiten), zwembad , tuinen, etc.
Na 10 jaar exploitatie zoeken wij een beheerderspaar om ons beiden te ontlasten. Dat geldt ook voor het keukenwerk. Een beheerder zal ook de keuken moeten kunnen runnen.
Meer informatie kunt u vinden op onze site: www.quintadageia.com
Met vriendelijke groet,
Fir Tiebout
Hallo,
De oproep is al wat verouderd.
Hoe staat het er nu voor ?
Is er nog behoefte aan een beheerders echtpaar wat heel goed koken kan !:zon02:
Beste Fir en Frenkel,
Na 5 jaar een conferentiehotel samen te hebben gerund zijn wij op zoek naar een nieuwe uitdaging. Een van onze bestuurleden, wij zijn namelijk een stichting heeft recentelijk bij jullie gegeten op ons aanraden. Hij heeft een huis in de buurt. Wij hebben in 2007 met jullie onderhandeld over de overname van het hotel, maar daar kwamen we toen niet uit. Wat zijn jullie voorwaarden om als beheerderspaar jullie hotel te runnen ? Wij vernemen graag jullie reactie
Met hartelijke groet,
Marijn den Boer en Rob merkx
Beste mensen,
Een oproep die lang geleden is gepost en waar nu (weer) op gereageerd wordt. Hoe staan de zaken? Is de oproep nog geldig?
Zo ja, dan ben ik zeker geïnteresseerd en zou graag meer informatie krijgen.
Laten jullie weten of jullie nog (of weer) op zoek zijn?
Groeten, Marieke
.
Ik las de advertentie en was benieuwd of deze vacature inmiddels al is ingevuld.
Metvriendelijke groet,
Jan van Ark
j.ark1@chello.nl