Gezocht: B&B om aan te proeven!

Wij, ondernemend stel, zijn op zoek naar een bestaande Bed & Breakfast in het buitenland om aan te proeven!

We hebben plannen om in de nabije toekomst een eigen B&B te starten in het buitenland, maar hebben hierin geen ervaring en zouden graag ondervinden of het runnen van een B&B echt iets voor ons is. Om van deze droom een realistischer beeld te krijgen, zoeken wij eigenaren van een B&B die ons bereid zijn in het voorjaar/zomer van 2010 een kijkje in de keuken te geven.

Hier staat tegenover dat wij voor een bepaalde periode tegen kost en inwoning komen helpen met allerhande klussen in en om de B&B. Ook is het mogelijk dat wij tijdelijk het runnen van de B&B overnemen zodat de eigenaar de gelegenheid heeft om bijv. op vakantie te gaan.

Wij hebben geen voorkeur voor een land/locatie en de (duur van)de periode wordt in overleg bepaald.

Ben je bereid ons een kijkje in de keuken te geven van een B&B of ken je mensen die hiertoe bereid zijn? Neem dan contact met ons op via: j&jzoekenb&b@xs4all.nl

Met vriendelijke groet,
John en Jerney

Hallo, ik zag jullie oproep en dacht aan een vriendin van ons die haar bed en breakfast wil verkopen, mail haar eens, misschien is dit een idee voor haar… Het is Quinta da Seara vlakbij Tabua in Portugal, dorp heet geloof ik Midoes. Zoek maar op quinta da Seara, dan kom je er wel terecht, bijvoorbeeld bij vakantielandgenoten of gastvrij portugal, zij heet Gisele.
Groet, liedewij~
Quinta da Fonte, Figueiro dos Vinhos, Portugal
camping en bed&breakfast

Beste Liedewij,

Dank voor je reactie! Is deze B&B toevallig in Balocas? (ik ben aan het googlen…)

Groeten,

Jerney

Ja , inderdaad in Balocas, dat is m
Succes! Groet, liedewij

Heten zij familie van Langenhoven? Ik kom haar naam namelijk niet op de site tegen.

Groeten en bedankt!

ze heet Gisele maar ik weet haar achternaam niet. Mail haar gerust het is een ontzettend aardige belgische vrouw, zeg maar dat je van mij de tip kreeg dat het misschien iets voor jullie zou kunnen zijn, ik heet Liedewij, dan weet ze wel wie ik ben.
Groet, Liedewij

Hallo,

Neem eens contact op met de eigenaars van El Aguila Libre - Bed & Breakfast, B&B, Pension, Hostal, Inn in Alfarnatejo, Axarquia, Malaga, Andalucia, Andalusie, Spain, Spanje
Heel hartelijke Nederlanders die in Andalusie een B&B zijn begonnen. Wij waren daar een jaar of 2 geleden. Zeker een aanrader om eens te overnachten.

Veel succes, groet José