Beheerdersechtpaar gezocht voor B&B middenin de jungle van Dominica

www.rootsjungleretreat.com ligt midden in een ongerepte jungle aan een riviertje met een waterval op het Caribische eiland Dominica. Helaas is een van onze beheerders ziek geworden en zal hij langere tijd in het buitenland moeten verblijven. Daarom zoeken we een echtpaar dat zeer zelfstandig, handig en klantvriendelijk is om onze bestaande reserveringen te verzorgen. Startdatum zal begin december zijn tot minimaal april en als het goed bevalt, langer. Mogelijkheid tot overname is aanwezig. We horen graag van je!

Wij hebben eventueel wel interesse maar vragen ons af wat ertegenover staat. Zoeken jullie iemand die voor jullie werkt tegen kost en inwoning of is er ook enige vorm van betaling? Wij beheren op dit moment een b&b in zuid europa maar willen zeker meer van de wereld zien.

Wij, een stel van respectievelijk 30 en 34 jaar oud zijn op zoek naar een spannende uitdaging in het buitenland. Mijn vriend is electricien en zeer handig waardoor het oplossen van technische mankementen geen probleem zal zijn. Ik zelf heb veel ervaring in het toerisme als beheerder van all inclusive chalets en hoofd reisleiding. Wij hebben zojuist een wereldreis van 9 maanden gemaakt en we hebben al meerdere malen de jungle bezocht. Hierbij mijn email adres zodat we eventueel via deze weg contact kunnen onderhouden. Ik hoor graag van u,

Met vriendelijke groet,

Hanneke van der Maat
hvdmaat@hotmail.com

Graag reageren wij, John en Angeline Donner, op deze interessante vacature.
Wij zijn beiden afkomstig uit het Caraïbisch gebied (Aruba, resp, Curaçao), dus bekend met de regio, inclusief omgangsvormen, werkwijze, keuken etc.
Onze werkervaring in het Caraïbische hotelwezen/toeristensector dateert weliswaar uit onze studententijd, daarentegen hebben wij lange tijd in NL gewerkt in de dienstensector (bouw-en woningtoezicht resp. klachtenafhandelaar)en hebben administratieve en organisatorische ervaring.
Wij spreken beiden vloeiend Engels (ook “Badjan”), goed Frans, en John spreekt vloeiend Spaans.
Wij waren toch al van plan naar de regio te vertrekken: begin december zal haalbaar zijn, indien er van de kant van de opdrachtgever aan wordt meegewerkt.
Graag hoor ik op korte termijn van u.

Met vriendelijke groet,

Angeline Donner
donnertekst@online.nl