Hallo Iedereen!
Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Marlous Gordijn. Ik ben 21 jaar en ben nu 3e jaars student pedagogische wetenschappen aan de universiteit in Leiden. In mijn vrije tijd doe ik aan aqua-aerobics, stepp en hip hop op een balletschool. Ook zit ik bij een studentenvereniging en vind ik het vooral heel leuk om leuke dingen te ondernemen met mijn vriendinnen. In september wil ik voor ongeveer drie maanden naar Barcelona! Ik heb er echt heel veel zin in. Ik wil daar ergens gaan werken in het liefst een Nederlands/Engelstalig bedrijf. Omdat ik dan als het goed is met mijn bachelor klaar ben, wil ik er even een paar maanden tussenuit. Zelf doe ik al een jaar een spaanse talencursus op de universiteit, maar ik heb het nou niet zo goed onder de knie dat ik in een spaans bedrijf kan werken. Ik ga er vooral heen om allerlei ervaringen op te doen, nieuwe mensen te leren kennen en daar een hele leuke tijd te hebben. Eigenlijk dus gewoon wat van de Spaanse cultuur meekrijgen. Maar het lijkt me nog leuker om het met iemand te ondernemen of in contact te komen met mensen die er dan al zijn of er ook rond die tijd heen gaan! Dus wie gaat er ook???
xxx marlous!