Aangezien mijn vriendin en ik andere plannen hebben in Thailand verkopen wij onze bar in Cha Am, de bar word verkocht met de gehele inboedel zoals de koelkast barkrukken drank die nog in voorraad is enz. Helaas beschik ik op dit moment nog niet over de foto’s van de bar maar op 02-04-2012 vlieg ik weer naar Thailand en zal ik de foto’s in mijn bezit hebben. De vraagprijs is 1.4mil bath maar hier kan natuurlijk vanzelfsprekend over gepraat worden. Mocht je intresse en/of vragen stuur een prive bericht.
Over 1 week vertrek ik weer naar Thailand, mochten er nog mensen geintreseerd zijn in het overnemen van de Bar hoor ik dit graag, mocht je graag foto’s ontvangen hoor ik dit ook graag, natuurlijk zal ik ook naar terug komst de foto’s hier plaatsen maar mocht je geintreseerd zijn kan ik deze ook vanaf thailand ook naar je mailen, stuur maar een prive bericht mocht je vragen hebben.
Hi Sander,
Die bar is die gelegen aan de Old Busstation Soi of aan de Ruamjit Road, de boulevard zeg maar.
En heb je omzetcijfers beschikbaar die de vraagprijs rechtvaardigen?
Het gaat hier om een bar die is gelegen in Soi Bustation ( aan de boulevard ), echte omzetcijfers zijn er niet. Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik dat graag.