Balkanlanden, Roemenie en Istanbul

Hallo,
Ik ben sportieve man van 71 jaar en zoek 'n kamergenoot voor 06-10-2014 Effe Weg busreis van 22 dagen. Doel samen kamer delen om daardoor € 290,- voor 1 persoons kamer te besparen. De reis is 1/2 pension en kost € 1059,-. Men moet enigszins vitaal zijn ivm traplopen e.d.
Iets over mezelf. Ik heb tussen 2002 en 2011 lange fietstochten gemaakt naar o.a. Lourdes, Assissi, Santiago d. C., Warschau, Elbetocht, Wesertocht, Rondje Nederland, Rondje Belgie, enz. Verder ben ik geweest in Sri Lanka, Indonesie,Cuba-Mexico-Guatemala,Belize, Brazilie Iguacu.
Zou bizonder graag de Balkanreis met Effe Weg willen ondernemen meet daarbij Slot Dracula, Rozenvallei en Aya Sofia Bosporus.
We delen alleen kamer en laten elkaar volledig vrij.
Nou wie durft, wie wil.
Mijn vrouw kan helaas niet mee i.v.m. vitaliteit.
Stuur mij een privéberichtje indien je geïnteresseerd bent.

Welkom op Wereldwijzer!

Misschien is het verstandig om een oproepje te plaatsen in het Reisgenoten Forum? Wellicht vind je hier iemand. :slight_smile:

Ik heb overigens je e-mailadres en telefoonnummer verwijderd, dit omdat het niet toegestaan is. Je kan hierdoor zelf ook allerlei spam binnenkrijgen en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Via een privébericht kun je je persoonlijke gegevens uitwisselen. Verder wens ik je veel succes met het vinden van een kamergenoot!