Bali surfen (april/juni)

Hallo,

Wie o wie zijn er allemaal te vinden op Bali en of Lombok in de periode 15 april t/m 31 mei 2008 ??

Wil (beter) leren surfen en een beetje rondkijken; Vulkaantje beklimmen, watervalletjes kijken, tempeltje zien, relaxen, ect ect

:zon02:

Groet, Dx

Ik vertrek 18 juni naar bali en mijn reispartner kan niet mee. Hotel is al geboekt in Sanur en ikzelf ken Bali heel goed , heb er nl 6 mnd stage gelopen. Mocht je in deze periode kunnen en geinteresseerd zijn, let me know!

Cliff 32 jarige man

kan is zeer groot dat ik er dan ook ben.

Greetz Robert (24 m)

Ik ben (helaas…) in juni al weer weg…

@ Cliff; wat voor een stage heb je gedaan daar?

@ Robert; welke periode ben jij daar en waar zit je? surf je ook?

ja cker!

Hoe goed ben je?

hahaha.

heb alleen nog maar in Nederland gesurfd, zal nog heel wat moeten leren, maar ben niet bang…

ben jij zo goed dan??

nee windsurfen veel gedaan maar ik neem aan dat je wil golfsurfen.

Ja windsurfen heb ik ook veel gedaan, heb het nu idd over golfsurfen…

ik las net ergens dat jij in juni pas op Bali bent en dan ben ik al weer weg.

Heb alleen een ticket gekocht en heb wat info van vrienden waar ik zoal moet zijn, verder zie ik het wel daar. Lijkt me leuk om met wat mensen het één en ander gezamenlijk te ondernemen zoals ik al eerder omschreef plus of er surfers zijn die goede spots weten, mij iets kunnen leren, maar ook met beginnende surfers (zoals ik) lijkt het me gezellig om samen wat op te trekken aldaar…

jammer dat je in april/juni gaat. Ik zou namelijk dit ook wel willen doen, maar ik kan alleen in juli/augustus.

ik ga mei/juni!!! en ik wil ook leren surfen:)
ben blij te lezen dat er meerdere gaan want samen dingen doen is toch wat gezelliger…
ik reis alleen btw…was van plan om naar Bali Lombok en de Gili Islands te gaan…ben er 2 jaar geleden geweest en het is er geweldig!!!

groetjes Yvette

datum van vetrk voor mij is 16 mei geworden. Bestemming bali, lombok en gili islands. Iemand zin om daar af te spreken samen te surfen etc…

Groet Robert

yep, ikke! of…geld het niet voor vrouwen?

groetjes, Yvette