Backpacker camper/van te koop

Na zes maanden met mijn camper/van te hebben rondgereist door Nieuw Zeeland ga ik binnenkort dit mooie land vanuit het zuider eiland verlaten. Helaas moet ik ook mijn Toyota Liteace busje verlaten.

Zijn er misschien geinteresseerde Nederlandse backpackers die in april naar het zuider eiland van Nieuw-Zeeland (voorkeur Christchurch, Blenheim of Nelson) komen en wel zo’n superhandige backpackerbus willen kopen?

Busje heeft net een nieuwe Warrant of Fitness en is echt een klassiek Toyota busje. Verkoop het busje inclusief complete campergerei zoals gasbrander, koelbox, super warm deken, kussen, pannen, borden, bestek, 1 stoel, voorraadkist etc.

Nog even wat meer details
Uitstekende motor, zeer betrouwbaar en erg economisch (1800cc benzine).
Bouwjaar 1981, In 't bezit van complete historie van bus.
Goed om in de winter mee te reizen omdat hij is afgedekt met dubbele vloerbedekking, fold-out bed, dus met minder weer kun je lekker achterin zitten.
Bus is voorzien van sunroof, ofwel sterren bij nacht te zien, wat het helemaal compleet maakt.

Heb je interesse? Mail dan: [EMAIL=“marcvandenzen@quicknet.nl”]marcvandenzen@quicknet.nl of bel me op +64210510139
Cheers, Marc