Backpacken Griekenland september 2015

Hoi vakantiegangers,

Vorig jaar ben ik met een groepje gaan backpacken in Kroatië- en hierdoor heb ik de bacterie wel te pakken. Dit jaar zou het een reis worden met bestemming Athene.

We zijn momenteel met 2 vrienden (late twintigers M en V) –en de bedoeling is om het groepje aan te vullen en zo ook onder andere de autokosten te drukken. Voornamelijk de Griekse Oudheid opsnuiven, een natuurparkje meepikken en even eiland hoppen aan de Saronische eilanden. Een mogelijke route zou dan zijn om te vertrekken in Athene en dan door te trekken naar Korinthe en Tripoli met een huurwagen. Uiteraard ligt niet alles 100% vast- maar het is vooral de bedoeling om op korte tijd toch een stukje van Attica en het Zuiden van Griekenland te ontdekken. Als er tijd over schiet kunnen we natuurlijk ook een stapje in het lokale uitgaansleven zetten. Voor de periode van de reis dacht ik aan 31/08/2015 t.e.m. 06/09/2015.

Indien deze oproep je aanspreekt laat je maar iets weten via een PM of gewoon een reactie hieronder.

Groetjes,

Traveller89

Hoi -iemand Griekenland- reismaatje heeft afgezegd helaas dus oproep hierboven blijft zeker gelden :wink: Voor de exacte periode enzo daar valt wat mee te schuiven uiteraard. Laat maar weten indien interesse.

Grtjs Traveller89

hoi traveller, met intresse b

hoi traveller, vorige berichtje moet je maar ongelezen beschouwen, maar ik heb met intresse je programma gelezen en ben heel benieuwd hoe jullie groepje backpackers verleden jaar in kroatie was. misschien wellicht wat foto’s. ik ben een keer wezen backpacken op karphatos en rhodos erg bevallen en wil dit jaar weer terug. maar benieuwd naar jou programma want een week is vrij kort voor het

de locaties die je wilt gaan ontdekken of je moet de hele tijd onderweg zijn met boot en auto. hoe ga je dit precies aanpakken en in welk budget willen jullie gaan reizen. nog even over mij. mijn naam is bas en ben 26 jaar in september 27 jaar. hou erg van de griekse cultuur, natuur, eten en de traditionele feesten. ben niet echt de zon, strand en feestbeest.

groetjes bas

Hey Sebaston,

Bedankt voor uw reactie.

Sommige eilandjes rond Athene zijn volgens research makkelijk in een uurtje te bereiken.
De hele voorgestelde route is op zich maar 2u50 uur auto rijden héén en 2u 50 terug- dus dat valt zeker wel mee op een week. Ook is deze langs de voor een deel langs kustlijn en een aantal natuurparken op de kaart. Verder is het voor mij wel de eerste keer Griekenland. Natuurlijk kunnen nog wat rond horen en ter plaatse zien welke routes ook interessant zijn. Ik zou eigenlijk ongeveer 10 dagen willen gaan van 4 september tot 13 september. Indien nog steeds interesse- laat maar weten kunnen we zien of we iets plannen :wink: Groetjes. T

Beste Traveller89,

Hoe ver zijn jullie met het plannen van jullie reis?
Ik zoek nog een last minute reis in de genoemde periode volgende week.
Graag hoor ik van je.

Gr. Thijs