backpacken door Turkije

Ik wil van de zomer gaan backpacken door Turkije. Waarschijnlijk in juli een paar weken. (ja, dat is heel warm, maar dat schrikt mij niet af :zon02:)
Nu zoek ik iemand die met mij mee wil. Ik vind alleen toch een beetje eng en bovendien is dat natuurlijk hartstikke gezellig!
Ik heb nog niet echt concrete plannen. Ik wil starten in Istanbul en zo langs de westkust richting het zuiden om vanaf Antalya weer terug te vliegen.
Wat meer over mezelf: ik ben Denise, 18 jaar oud en ik studeer Arabische taal en cultuur in Leiden. Daarbij doe ik een poging om Turks te leren, al schiet dat er regelmatig bij in, ook omdat het i.c.m Arabisch af en toe een beetje verwarrend wordt.
Ik kom al sinds '98 in Turkije, maar heb tot nu toe niet veel meer dan Alanya en omgeving gezien en daarom vind ik het nu tijd om Turkije eens goed te gaan verkennen.

Heb je interesse? Ik hoor het graag!

up!

is het betaalbaar daar, dat backpacken?

Nou, dat blijkt dus tegen te vallen.
Daar valt het redelijk mee, al is het in de zomer aan de kust wel wat duurder dan ik had gehoopt. Waar ik vooral tegenaan loop is dat de losse tickets voor van de zomer echt belachelijk duur zijn, niet meer te vergelijken met voorheen. Voor mij gaat het feest daarom niet door…

was ik al bang voor…bedankt toch voor je reactie. ik zoek ook naar goedkope mogelijkheden.

Ja, bij mij wordt het waarschijnlijk een pakketreis en dan dagjes met de bus naar andere plaatsen.
Dus als je daar interesse in hebt hoor ik het graag :slight_smile: