B&B Wijnlandgoed Toscane

Op een wijnlandgoed 25 km ten oosten van Florence, beheren mijn vrouw en ik een agriturismo, kijk maar eens op www.colognole.it
Sinds kort hebben we ook de mogelijkheid mensen te ontvangen op basis van bed&breakfast. We hebben namelijk ons eigen restaurantje geopend waar we ook het (uitgebreide) ontbijt kunnen serveren. De (grote)kamers bevinden zich in een, in originele stijl, gerestaureerde Toscaanse boerderij.
Mocht u minimaal 3 nachten blijven dan maakt een (gratis) rondleiding door onze wijnkelders, met proeverij van onze wijnen, deel uit van de reservering. De kosten bedragen Euro 75,- per nacht (voor 2 personen).
Daarnaast organiseren we samen met 2 ander b&b’s, een tour door Midden-Italie. Wij bevinden ons dus vlakbij Florence, de tweede b&b is in Umbrie, vlakbij Perugia en de derde bevindt zich bij Pergola in de Marken. alle drie beschikken we over een zwembad, en op alle drie de locaties is het mogelijk lunch en diner te bestellen. Naast Italiaans, kunt u op 2 plaatsen ook met Nederlands terecht op de derde locatie spreekt men Engels
De tour is te boeken vanaf een totaalverblijf van 1 week (7 nachten), maar is vanzelfsprekend uit te breiden naar een langer verblijf.
Meer info [EMAIL=“petermaria.verberkt@virgilio.it”]petermaria.verberkt@virgilio.it of 0039-3474075678
Piet

Ciao Rianne en Piet,

Caro Piet je schrijft:
“Daarnaast organiseren we samen met 2 ander b&b’s, een tour door Midden-Italie. Wij bevinden ons dus vlakbij Florence, de tweede b&b is in Umbrie, vlakbij Perugia en de derde bevindt zich bij Pergola in de Marken.”

Dat is interessant. Ik neem aan dat je gasten een aantal dagen op de ene agriturismo verblijven en dan door rijden naar de andere (???)

Distinti Saluti
Arturo
P.S.
Ik ken héél mooie agriturismo’s in La Bella Toscana…

Beste Arturo,

Inderdaad, men verblijft minimaal 3 dagen Toscane, 2 dagen Umbrië en 2 dagen in De Marken, maar dit is natuurlijk uit te breiden naar welke verblijfsduur per accomodatie dan ook. Zeker, in Toscane is het aanbod overweldigend, overigens ook in de andere regio. Misschien is het daarom wel handig om een houvast aan geinteresseerden te geven, en een tour met vaste adressen aan te bieden. We zijn overigens bezig met het samenstellen van meerdere tours, ook in andere gedeelten van Italië. Binnen een maand kan ik daar wat concreter over zijn.

groetjes Piet en Rianne