Mijn vriend en ik willen graag naar Australie emigreren om daar een bed & breakfast te beginnen.
Wij zijn op zoek naar mensen met ervaring die ons tips kunnen geven over het emigreren van Nederland naar Australie en/ of het beginnen van een eigen zaak in Australie!
Wie kan ons een beetje op weg helpen?
Groetjes van jeany :vak01:
Leuk, Australie! Kijk eens op http://forum.xpdite.net/. Dit is een hele goede site om je voor te bereiden op emigratie naar Australie. Schrik niet…je moet er heel wat voor over hebben.
Ik ben zelf bezig met emigratie naar OZ, maar helaas door veranderingen van de regels moet ik mijn plannen voor mijn Skilled visa bijstellen. Weer wachten…
Succes, Micky
Leuk plan! Laat je inderdaad goed informeren, er komt heel wat bij kijken voordat ze je toelaten in Down Under! Ik ben zelf naar de emigratiebeurs geweest afgelopen februari in Houten. Daar heb ik een presentatie bijgewoond van de Australische ambassade, daarna nog naar hun stand geweest. Mijn situatie is wat anders, ik ga volgend jaar met mijn Australische verloofde trouwen en wil daar dan blijven. In jouw situatie moet je denk ik kunnen aantonen dat er vraag is naar wat jullie willen gaan doen. Op de site van de ambassade kan je natuurlijk ook informatie vinden.
Maar vooral de emigratiebeurs is denk ik voor jullie een aanrader.
Good luck!!
Huydecoper