Auto's beschikbaar voor de verhuur

Zoek je nog een prima auto te huur tijdens je stageperiode? Verzekering ook goed geregeld.

Dit komt er binnenkort vrij:
Nissan Sentra , Met airco 25-08-2008
Kia Sportage 05-09-2008 t/m 23-09-2008
Suzuki Jimny 13-09-2008
Nissan Sentra 20-09-2008
Suzuki Samurai 01-10-2008

voor meer info mailen naar [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com

Hoeveel is de huur? Wat zit daarbij, etc?

Hi de borg is 700,- en de huur 800,- inclusief verzekering en goede service.

We zijn een officieel bedrijf geregistreerd bij de kamer van koophandel en verhuren auto’s aan stagiere’s vanaf 8 euro per dag. Inclusief 24 uurs service!
Het maakt niet uit als je jonger bent dan 23 jaar.
Bel of mail ons voor meer informatie of eventuele referentie’s
005999- 868 89 70
005999- 512 19 82
Of kijk op onze website: wwwstagiaireautoverhuurcuracao.com

www.stagiaireautoverhuurcuracao.com

Hallo Keeslens,

Je gaat wel erg door het lint hier, naar mijn gevoel een beetje te ver.
Je moet het wel erg bont gemaakt hebben dat ze je er uit getrapt hebben, dat doen Anita en Willem niet zo maar.
Ik ken ze beiden persoonlijk en kan je zeggen, dat Anita de liefste vrouw ter wereld is. Als je daar woont, dan doet ze zelfs (ongevraagd) de was voor je. Als je dit liever niet hebt, moet je dat even melden. Ze is als een moedertje voor haar bewoners. Niks spullen doorzoeken, dit slaat nergens op. Ze doet alles met de beste bedoelingen en doet haar uiterste best om het naar je zin te maken. Ze staat zelfs te koken voor haar bewoners!!!
Dat je de huur en de borg moet overmaken als je een overeenkomst sluit is vrij normaal, dat moet overal.
Dat ze je spullen doorzoeken is pure lulkoek, een vrouw van ongeveer 70 jaar heeft daar geen behoefte aan.
Als je de borg niet terug krijgt, dan zal daar wel een gegronde reden voor zijn, misschien contractbreuk of vernieling?
Ik doe zaken met de fam. Philips, dus ik ben louché?
Weet jij altijd met wie je staat te praten op Mambo?
Natuurlijk moet je de huur op tijd betalen, wat dacht je anders? Moeten zij op jou geld gaan zitten wachten terwijl jij feest loopt te vieren? Dat daar een boetebedrag voor staat is blijkbaar nodig, anders deden ze dat niet.
Kortom Keeslens, als ik zo je bericht lees, denk ik dat ik ook genoeg redenen zou hebben om je er uit te zetten, je lijkt me een verschrikkelijk eng mannetje.