Auto te koop!!

Hoi!

Wij zijn 2 leerkrachten die samenwonen op St Maarten en onze auto te koop aanbieden. Het gaat om een blauwe suzuki swift uit 1997. Deze auto is perfect voor stagiaires die voor enkele maanden naar hier komen. De vraagprijs is 1500 dollar, maar valt overeen te komen. De auto heeft net nog een onderhoud gehad, is verzekerd tot september 2011 en is gekeurd tot 2012 dus dat is allemaal in orde.

Groetjes,

Sarah & Karin

Hey dames,

Ik heb wel interesse in jullie auto.

Ik werk bij de brandweer op Sint maarten. Je kan mij bereiken op 5266920 of een mail sturen naar berenddehaan@live.nl

groet,

Berend de Haan

Hoi Sarah en Karin,

Ik ben benieuwd of de auto inmiddels verkocht is?

Mvg,

Lotte

Hai Lotte,

Ik heb uiteindelijk een andere auto gekocht. Ik vertrek over 3 weken naar nederland. Ik wil mijn auto graag verkopen.

Het is een Cherry QQ AMT, 4 jaar oud, heeft apk (inspection) tot halverwege 2013 en in de 5 maanden dat ik hem gebruikt heb heeft hij me zonder problemen overal gebracht waar ik moest zijn. Ik heb er 2000 dollar voor betaald, en 400 dollar uitgegeven aan kenteken en onderhoud.

Ik heb de auto laten waarderen bij een garage en daar werd gezegd dat hij ongeveer 1700 dollar waard is. Dat is tevens mijn vraagprijs en snelle beslissers kunnen rekenen op wat korting.

Laat het maar weten als je interesse hebt. Mijn nummer is 599 5266920

Groet,

Berend

Hoi Berend,

Leuk autootje, ik ben zeker geïnteresseerd. Mag ik je e-mailadres? Momenteel verblijf ik nog in Nederland dus contact via de e-mail is dan wat gemakkelijker als jij dat ook oké vindt.

Groetjes,

Lotte

Mijn email adres is berenddehaan@live.nl

Wanneer kom je hier heen?

Oh ik heb al heel lang niet meer gereageerd op deze site.
Ondertussen heb ik al anderhalf jaar een andere auto en deze is momenteel ook te koop, want
ik ben van plan om een nieuwe auto te kopen aangezien ik besloten heb om op Sint Maarten te blijven wonen. Deze auto is een witte daewoo kalos, zeer mooie en verzorgde auto en de vraagprijs is 3600 dollar, want de auto heeft een nieuwe motor, nieuwe shocs en heeft een volledig nieuwe lak.
Geïnteresseerden kunnen altijd een mailtje sturen naar sarah_pieraerts@hotmail.com

Hallo,
Is het autotje nog te koop? Wellicht interesse.

@ fwelleman,

De auto is reeds verkocht.

groet,

Berend

Dank voor je snelle

reactie