Auto TE KOOP!

Hallo!

Ik vertrek over drie weken weer van Sint Maarten terug naar Nederland en heb daarom dus mijn auto te koop staan.

Het is een Cherry QQ, zilvergrijs.

De auto is compleet nagekeken. De remleidingen zijn vervangen en er zit een nieuwe remklauw op. Er zit ook een nieuwe versnellingsbak in en een nieuwe fan belt op.

•Airco, ja, werkt
•Radio, ja, werkt
•5 deurs
•Elektrische ramen voor en achter, werken allemaal
•Elektrische buitenspiegels, werken beide
•Centrale deurvergrendeling, ja, werkt. (en doet automatisch alle ramen dicht voor het geval je het vergeet)
•Inspection (APK), ja, tot mei 2013, herkeuring in mei 2013 moet geen probleem zijn in deze staat.
•Versnelling, automaat of semiautomaat. Ik gebruik altijd semiautomaat vanwege de bergen hier. Dit betekend: tikje naar voren is op schakelen, tikje naar achter is terug schakelen
•Verbruik, ik rij 200 km op 14 liter, dat is 1 op 14, klinkt niet zo zuinig, maar dat is het wel als je bedenkt dat je hier constant door de bergen rijdt of in de file staat. Ik geef 20 dollar per week uit aan benzine en ik doe hier alles met de auto.
•Kentekenplaat, kostte mij 160 dollar en is geldig tot februari 2013, deze moet dus vervangen worden
•Geen enkele deuk (wat vrijwel uniek is op het eiland)
•3 vrijwel nieuwe banden, 1 band is wat ouder maar is een goede conditie

Interesse? Laat dan even een bericht achter met e-mailadres of telefoonnr!

Hoeveel vraag je ervoor?
Met vriendelijke groeten,

Hoi Lotte,

Ja ik ben ook wel benieuwd hoeveel je ervoor vraagt eigenlijk. Ik vertrek de laatste week van mei naar Sint Maarten. Ik heb er een baan gevonden voor de aankomende 4 jaar. Ik ben eigenlijk dus nog op zoek naar leuke (betaalbare) woonruimte en een leuk autootje.

Groetjes!

Gerald