Auto te koop! (september)

Hoi allemaal,

Begin september hebben we er 6 maanden NZ opzitten. Bij de start, in maart, hebben we een auto gekocht en deze zouden we graag terug willen verkopen. Het is een nissan serena van '94, 2.0 liter, benzine. Wie komt er rond die periode naar de kiwi’s en wil deze auto kopen van ons? Laat wat weten!

groetjes
Ilse en Sven

Hi Ilse en Sven,

Waar ergens in NZ zitten jullie nou? Ik ben pas eind Oktober in NZ maar ik heb wel interesse. Kunnen jullie hier misschien foto’s van maken en deze mailen. Hoeveel kilometer heeft deze gereden? en is hij nog in goede staat of is het een oudje vertel

Grz Jorg

Hoi,

Ons autootje heeft er nu 223000 km opzitten maar we moeten wel het zuidereiland nog doen. Het is een oude wagen, 1994, maar veel 2dehands auto’s, vooral degene waar backpackers voor gaan, zijn zo oud.
Wij zitten nu in Napier, een stadje aan de oostkust maar eindigen in Auckland begin september.
Als je me je emailadres geeft dan kan ik een foto mailen.

groetjes
Ilse en Sven

Hi Ilse en Sven,

Ik heb gezien waar het stadje ligt ben er zelf nog niet geweest maja lijkt me wel een leuk stadje kijkje gehad via google earth. Heb al een groot aantal steden (dorpjes) gezien in nz in 2006 maja

Mijn mail is [EMAIL=“jorg.verstappen@gmail.com”]jorg.verstappen@gmail.com

zie jullie mailtje wel tegemoet,

grz Jorg