Heeft iemand ervaring in het huren van een 4x4 (Toyota RAV of iets dergelijks) in Kenia? Aanbevelingen voor een verhuurbedrijf of ervaring met :
Upgrade car hire,cheap,affordable car hire Kenia of http://www.budgetcarhirekenya.com/ ?
Er is een Ned echtpaar die hun landcruiser hier in Kenya verhuren. Zeij adverteren op marktplaats en ik dacht ook op dit forum.
kijk maar of je ze kunt vinden,anders wil ik wel even zoeken.
gr wim fabrie
Was dat niet Keeska uit Nairobi?
Ik weet hier in Diani wel iemand die haar auto verhuurd (geen landcruiser) en iemand die safaribusjes verhuurd, maar van landcruisers weet ik zo niet, maar zou ik na kunnen vragen als je dat wilt. Maar dat zal dus zowiezo vanuit Diani Beach/Mombasa zijn. Waarvandaan wil je een auto huren? Nairobi of Mombasa?
Druge huurt binnenkort ook een auto bij een bedrijf om daarmee van Nairobi naar Diani Beach te rijden. Hem zou je ook eens kunnen vragen waar hij gehuurd heeft en over een paar weken of het bevallen is…
De genoemde websites ken ik niet.
Groetjes Marriette
Sent from my LG-P990 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Was dat niet Keeska uit Nairobi?
Ik weet hier in Diani wel iemand die haar auto verhuurd (geen landcruiser) en iemand die safaribusjes verhuurd, maar van landcruisers weet ik zo niet, maar zou ik na kunnen vragen als je dat wilt. Maar dat zal dus zowiezo vanuit Diani Beach/Mombasa zijn. Waarvandaan wil je een auto huren? Nairobi of Mombasa?
Druge huurt binnenkort ook een auto bij een bedrijf om daarmee van Nairobi naar Diani Beach te rijden. Hem zou je ook eens kunnen vragen waar hij gehuurd heeft en over een paar weken of het bevallen is…
De genoemde websites ken ik niet.
Groetjes Marriette
Sent from my LG-P990 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
ik ken wel Glory-Cars
men verhuurd verschillende types auto’s
heeft ook verschillende vestigingen in kenia
deze firma heeft ook een hotel in nairobi Glory Palace hotel
Ik heb gezocht op dit forum en inderdaad de post gevonden van die mensen die hun auto verhuren. Heb ze een mail gestuurd. Bij Glory Cars heb je geen vrij aantal km dus moet je voor iedere km boven de 100 extra betalen. We willen de auto ophalen en terugbrengen in Nairobi. Dankjewel voor jullie reacties.
klopt, boven de 100km rekend men een bedrag per km
men heeft wel een prima daghuur tarief
voor huur langere tijd kan je altijd onderhandelen
Ik huur altijd bij Glory carhire. AL busjes gehuurd en ook meerdere keren een RAV4. De prijzen op de site zijn duurder dan als je mailt. Met de groeten van Monique en op lange termijn zal Samiya je vast ook een mooie prijs geven. (http://admin@glorykenya.com). Ze werkt samen met Eden Rent a Car in Nairobi. Daar is Bashir de baas.
Van Kitengela Ostrich Farm naar Kilifi
de eigenaars zijn Indiërs
willen zelf ook niet te veel betalen
dus ruimte genoeg om te gaan onderhandelen over de huurprijs