Australië, Nieuw-Zeeland en Fiji juli/augustus 2012

Hoi allemaal,
Ik ben Amber, 17 jaar en ik doe dit jaar mijn eindexamen.
Daarna wil ik voor ongeveer 4 weken naar Australië, 1 week naar Nieuw-Zeeland en 2 weken naar Fiji. Veeeeels te kort allemaal natuurlijk, maar beter dan helemaal niet! Het lijkt me gezellig om (een deel hiervan) samen te doen met iemand, toch iets leuker!
Ik heb mijn tickets al geboekt, en ik vertrek op 30 juni vanaf Schiphol.
In Australië is het plan om van Sydney naar Cairns te reizen, dus gewoon lekker de oostkust verkennen en daar zoveel mogelijk dingen zien.
In Nieuw-Zeeland ga ik waarschijnlijk richting Queenstown, dus iets avontuurlijker.
Ik ben natuurlijk nog best jong, maar ik hoop dat dat geen probleem is (alleen tijdens het uitgaan zul je dus niet zoveel aan me hebben). Ik ben verder best volwassen, dus ik ga er niet van uit dat mijn leeftijd problemen op gaat leveren.
Ik ben benieuwd naar jullie plannen!
Groetjes, Amber

Dag Amber,

Dat lijkt op een prachtige reis! Ik vertrek op 20 augustus richting Tokyo en zal daar een week verblijven om vervolgens drie maand naar Nieuw Zeeland te gaan. Al ben ik bang dat jij daar dan niet meer bent of wel daarna ga ik 10 dagen naar de Cook Islands en vervolgens reis ik door naar Los Angeles. Wanneer ben jij precies in Nieuw Zeeland? Heb zelf nog geen plannen, heb alleen de tickets :). Ohja en ik ben 20 jaar oud.

Groetjes Joopi

Hoi Joopi,
Ik denk dat we elkaar helaas net mislopen dan, ik ben van 29 juli tot 5 augustus in Nieuw-Zeeland, en ik vertrek op 18 augustus uit Fiji.
In ieder geval heel veel plezier!

Ah jammer haha! Heel veel succes met je voorbereidingen!

Groetjes Joopi