Heey, ik ben opzoek naar een opvolger voor mezelf!
Tot begin april zit ik in Lesotho, een ontzettend mooi land omringd door Zuid-Afrika. Ik zorg voor 2 kindjes van 5 en 9 jaar. De kinderen zijn ontzettend makkelijk en hier in de buurt is genoeg om in de weekenden te doen. Vanaf april tot juni zoekt mijn gezin een nieuw aupairmeisje.
Heb je interesse? Mail me! ([EMAIL=“angelajager3@hotmail.com”]angelajager3@hotmail.com)
Groetjes!
hoi
ik kan niet de periode waar je nu iemand voor wilt hebben
maar ik zou misschien na de zomer kunnen misschien kan je mij t email adres van je familie geven of die van mij aan hun
dat we tegen die tijd eens kunnen mailen of ik geschikt ben
hoop op een reactie
groeten
Mijn hostmother weet nog niet zeker of ze na de zomer een aupair neemt, zij werkt dan dichtbij huis dus zal elke avond thuis zijn. Toch zal ik je haar mailadres sturen.
Groetjes
Hoi Angela,
Ik heb je een mailtje gestuurd, ik heb intressen en ben van half april tot half juni beschikbaar! Zou je mij wat meer informatie kunnen geven?
Groetjes,
Marcelle
Klinkt erg interessant, Zou jij mij misschien iets meer info kunnen sturen, Mijn emailadres is ibooij1908@hotmail.com
Hoi Angela,
ook ik heb je een berichtje gestuurd… waarschijnlijk heb je een behoorlijk emailbom van alle reacties, hopelijk heb je tijd om die van mij ook nog te lezen. Ik ben erg enthousiast door je berichtje!
Groetjes Alice Wildeboer