Per september 2011 ben ik voor maximaal 6 maanden op zoek naar een gastgezin waarbij ik als au pair aan de slag kan. Indien iemand interesse heeft, vermeld dan een e-mailadres waarnaar ik meer informatie over mezelf kan sturen!
Hoi,
Ga even een kijkje nemen op http://www.wereldwijzer.nl/forum/au-pair-forum
Lees vooral eerst dit:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=111609
als je deze link gebruikt, kun je op het forum de “lees eerst” post overslaan
Dit forum is in ieder geval speciaal voor mensen die als Au Pair willen werken Ik ben de beheerder (en zelf ook au pair geweest), dus als je vragen heb, kom gerust.
Groetjes Nathalie
Hi,
Zou je mij wat meer info. over jezelf willen mailen? Wij (gezin van 6,kids 15,13,6,en 3) zoeken een live-in nanny vanaf september,bij ons thuis in Elora,Canada (dichtbij Toronto). Ik (NL vrouw van 41) woon en werk hier sinds 1995 als verloskundige en mijn man heeft ook zeer onregelmatige werkuren. Tot nu toe zijn grootouders altijd onze nannies geweest,maar is sinds kort niet meer mogelijk door ernstige ziekte in de familie. Man is Canadees,maar kinderen verstaan NL. Ik werk 1 maand 24/7 op dienst en ben dan een maand vrij. Zoeken iemand met geldig NL rijbewijs en hopelijk wat ervaring met kids. Hebben veel dieren…Schrijf ons snel terug met info over jezelf
Gabrielle Kannegieter
Hoi,
Zoek je nog steeds een gastgezin? Wij zoeken een au pair voor onze 2 kindjes (1 en 2,5 jaar oud) in de Provence, Frankrijk, voor ongeveer 6 maanden. Indien je geinteresseerd bent, email dan naar ingrid@dechering.net
Bedankt,
groetjes
Ingrid
Hoi,
Mijn naam is Michelle Visser ik ben 18 jaar en ik zoek voor 1-6 maanden een gastfamilie als au pair.
ik ben per direct beschikbaar.
Als u geintereseerd bent kunt u mij mailen op
dansendedolfijn710@hotmail.com
Groetjes Michelle
Hello My name is Michelle Visser, I am 18 years old and I want to be an au pair for 1-6 months. when your interested you can email me at:
dansendedolfijn710@hotmail.com
Kind regards Michelle