Au pair/kinderoppas Noorwegen

Wij zijn voor de maanden juni/juli en augustus op zoek naar een lieve oppas voor onze 4 kinderen. We wonen aan de westkust van Noorwegen in een geweldig mooi gebied waar veel te zien en te beleven is! De zomermaanden zijn erg druk op onze camping en het is de bedoeling dat je leuke dingen met de kinderen gaat ondernemen zoals zwemmen, wandelen, knutselen enz. Ook af en toe inspringen op de camping kan voorkomen net zoals wat licht huishoudelijk werk. Een erg afwisselende zomerbaan in één van de warmste gebieden van Noorwegen! Laat wat van je horen! :dag:[EMAIL=“info@tafjord-hamn.no”]info@tafjord-hamn.no

Zoeken jullie misschien ook nog iemand voor na die periode!?

Hoi, nee, we zoeken echt iemand voor zomerperiode!

Hai!
Ik heb jullie een mail gestuurd! Hoop dat hij goed is aangekomen!
Groetjes marit

Goedemiddag,
naar aanleiding van uw advertentie geef ik graag mijn reactie.
Ik ben Marlies blom, 23 jaar en werkzaam als leerkracht basisonderwijs. Afgelopen zomer ben ik 2 maanden au pair geweest voor een nederlands stel die werkzaaam waren in Frankrijk. Zij hebben twee kinderen onder de twee jaar waar ik gedurende deze twee maanden zorg voor droeg.

Ik heb hier zeer een goede ervaring aan over gehouden en ben voor aankomende zomer opnieuw opzoek naar een gezin dat ik kan ondersteunen. Daarnaast heb ik fantastische ervaringen met Noorwegen en lijkt het me erg leuk om daar een tijd te verblijven met jullie kinderen!

Ik zou jullie kunnen helpen vanaf begin juli tot en met half september. Aangezien mijn nieuwe opleiding dan weer start.
Mochten jullie interesse hebben dan stuur ik graag mijn cv!
marlies blom

Hoi Marlies,

Stuur even je e-mail adres naar; [EMAIL=“info@tafjord-hamn.no”]info@tafjord-hamn.no

M.v.g. Lisette

Hoi Marlies,

Wil je even je e-mail adres sturen naar: [EMAIL=“info@tafjord-hamn.no”]info@tafjord-hamn.no.

M.v.g. Lisette

Ik wil heel graag na mijn examen een paar weken naar het buitenland, Noorwegen lijkt me geweldig! Ik ben dus zeker geinteresseerd, maar ik ben nog maar 17 jaar. Ik vroeg me af of dit te jong is voor jullie?

Ik hoop op een reactie!

Groetjes,
Judith

Hoi Judith,

Wil je even je e-mail adres sturen naar: [EMAIL=“info@tafjord-hamn.no”]info@tafjord-hamn.no.

M.v.g. Lisette

Hallo,

Dit klinkt geweldig! Helaas kan ik pas over (hopelijk) 2 weken zeggen of het mogelijk is dat ik in de gevraagde periode naar Noorwegen kan komen. Ik laat u, indien dit dan nog nodig is, zo snel mogelijk iets weten!

Met vriendelijke groet,

Sanne

Hoi Sanne,

Als je iets weet, wil je dan een berichtje sturen naar: [EMAIL=“info@tafjord-hamn.no”]info@tafjord-hamn.no ?

M.v.g. Lisette

Is de job al vergeven?
Anders zal ik is gaan kijken naar mijn mogelijkheden.
Gr Anita