Au-pair Hartje Amsterdam

Hallo!

Voor een Amerikaanse familie met twee dochters.
Het ene meisje gaat na de zomervakantie naar school, de andere (18mnd) gaat 3 dagen per week naar de creche, dus op die dagen heb je veel vrije tijd en ben je alleen maar nodig in de ochtend- en avonduren.
De hele familie is Nederlands aan het leren, de kinderen kunnen het al vrij goed, maar de ouders nog niet…
Je engels moet voldoende zijn, perfect is niet nodig, want dat leer je vanzelf als je er middenin zit.
Ze wonen hartje amsterdam op zo’n 150 meter van het museumplein.

De verdiensten zijn echt SUPER goed, moet ik zeggen. Voor Nederlandse begrippen iig.

Je verdient 450 euro per maand + ze betalen je ziektekostenverzekering + taallessen (engels/spaans/frans, wat je leuk vindt) + ongelimiteerd internetgebruik + gebruik van een computer + een fiets + 75 minuten mobiel bellen (abonnementje ofzo).

Ook krijg je de eerste optie voor extra uren 's avonds, wat ze extra betalen (ik geloof zo’n 6 euro per uur)

Je kamer is op de derde verdieping van het huis en kijkt uit over de grachten, op diezelfde verdieping is er ook een eigen badkamer met bad, douche en toilet.

Mocht ik je interesse hebben gewekt: ze zijn op zoek naar iemand per 15 mei, maar kunnen eventueel een (halve) maand langer wachten. Het is wel de bedoeling dat je daar ongeveer een jaar blijft.

MAIL MIJ!!