Appartementen te huur aangeboden in Sevilla

Wij, Room Sevilla, zijn benieuwd of er deze zomer nog Nederlanders naar Sevilla gaan voor een taalcursus. Als je nog geen woonruimte hebt geregeld, ben je altijd bij ons welkom. Ik zal ons kort introduceren:

Wij zijn een jong bedrijf dat normaal appartementen verhuurt aan studenten tijdens de schoolperiodes. In de zomer zijn er nog veel kamers vrij omdat studenten weer naar huis gaan. Wij hebben 26 appartementen tot onze beschikking en voor ieder wat wils. We hebben appartementen in het centrum maar als je wat meer rust wilt, hebben we ook appartementen buiten het centrum.

Room Sevilla is dus een goede oplossing voor een woonruimte voor als je minimaal een maand in Sevilla zit! Als je meer informatie wilt over de locaties van de flats of over Room Sevilla kijken dan op onze facebookpagina:

of stuur ons een e-mail naar info@roomsevilla.com

Misschien tot snel!

Zou je de volgende keer je bericht een juiste titel willen geven? Je had “Taalcursus in Sevilla?”, dat heb ik nu veranderd in “Appartementen te huur aangeboden in Sevilla”.

Succes.

Hi Jeroen, dank je voor de aanpassing. Ik vind het overigens wel een goede tip voor alle taalstudenten die graag goedkoop iets huren.

Kun je wellicht iets meer vertellen over jullie bedrijf ? Hoeveel appartementen / studio’'s bieden jullie ongeveer aan ? Welke prijsklasse ? Welke locaties ?

Enlighten us :smiley: