Wil je er graag tussenuit naar de grens tussen Europa en Afrika? Tanger is the place to be… je kan uitstapjes maken naar zowel Marokkaanse als Spaanse buurten.
Voor een comfortabel verblijf, kan je een appartement huren in de betere wijken van Tanger: Marshan! Deze wijk is centraal gelegen naast het oude Kasbah en het levendige grand Socco. Je vindt ook musea in de buurt en je bent zo’n 20min stappen van de haven en het strand verwijderd.
Nieuw appartement voor 4/5 personen: ingrichte keuken met aparte elektrische kookplaten, keukengerief (bestek, borden, pannen en pot, kopjes, glazen, enz.) en frigo, tafel en stoelen, badkamer met ligbad/douche/lavabo/wc/bidet, salon met TV, 2 slaapkamers (1 dubbel en 2 éénpersoonsbedden), warm water, balkonnetje, toegang tot dakterras met zicht op zee en stad, lift en bewaker.
(ps: vanaf januari 2008 is er ook verwarming en sateliet beschikbaar).
Prijs laagseizoen: 300 euro/week of 50euro/nacht
Prijs hoogseizoen: 400euro/week of 70euro/nacht
Prijzen verminderen voor langere huurperiode.
Graag zou ik je huis voor in de zomerperiode willen huren. Graag zou ik dan twee weken willen huren. Kun je me hierover snel berichten op mijn email [EMAIL=“samihanaoum@hotmail.com”]samihanaoum@hotmail.com
Ik heb in oktober ongeveer de hele maand vakantie en zou graag samen met mijn vriend naar Marroko gaan. Uw appartement in Tanger, lijkt mij wel een leuke aanbieding. Kunt u mij laten weten hoeveel de verblijfsonkosten zouden bedragen voor 2 tot 3 weken ? Alvast bedankt en vriendelijke groeten, Luken
Ik ben erg geinteresseerd in je appartement.
Maar is het mogelijk dat ik foto’s mag zien.
Dan krijg ik een beeld van hoe het in werkelijkheid eruit ziet.
Wel bij een proffesionele partij een huis in Marokko huren? Bayti vastgoed Marokko heeft diverse woningen voor de verhuur. Tevens een huurauto bij ons reserveren en tekenen. Aankomst in Marokko en direct naar uw appartement rijden!