Apartement gezocht in Tanger

Beste allemaal,

Heel binnenkort ga ik in Tanger aan de slag, ik zoek echter nog een woning of een kamer bij anderen.

Kan iemand mij helpen???

Beste,

Ik verhuur mijn appartement in Tanger Gzenaya, 5 minuten van het vliegveld, tegenover de markt van Gzenaya (op de avenue de Rabat).
Het appartement is gelegen in een rustige woonwijk, ongeveer 15 minuten van het centrum en zee. Met bewaker.

Het gaat over een appartement op het 1ste verdieping, met 2 slaapkamers (1 met balkonnetje), badkamer met wc lavabo en douche, salon, keuken met balkon. Warm water en ramen met rolluiken.
Op aanvraag kunnen we eventueel de meubels ook in het appartement laten (2pers slaapkamer, marokkaans salon).
Ideaal voor een jong gezinnetje of mensen die in Tanger willen werken.

Belangrijk om te weten is dat ik het wil verhuren voor een lange termijn, minstens 2 jaar of langer.

Huurprijs zonder meubels: 300 euro/maand
Huurprijs met meubels: 400 euro/maand
De huurprijs is exclusief kosten (10 euro) van bewaker en onderhoud van gemeenschappelijke hal en trappen.
(De huurprijs is eventueel nog bespreekbaar.)

Liefst reacties van serieuse mensen die werkelijk geïnteresseerd zijn en die zorgdragend zullen zijn voor het appartement.
In bijlage vind je een aantal foto’s van 2007, toen waren de meubels nog niet compleet, zoals de marokkaanse salon,… Nu is het wel allemaal in orde.

Vriendelijke groeten.

hallo,
Mijn man en ik hebben een appartement die te koop staat.
Het is vlakbij marjan. Als je interesse hebt kan je reageren voor
verdere informatie.

Groetjes.

,

Come on huurprijs voor 300/400euro wie hou je voor de gek.! Zelfs in Amsterdam kan je goedkoper vinden.

Kijk alleen naar je lokatie waar die gelegen is. Als je nou midden op de boulevard bent gelegen en je vraagt die prijs kan ik het nog begrijpen… Maar 400euro voor die lokatie. Overdrijfen is ook een vak!