Wij willen misschien naar appartement Kaan in Marmaris, maar kan nergens een reisorganisatie vinden die dit aanbied. Weet iemand misschien waar dit appartement te boeken is?
En heeft iemand ervaring met dit appartement? Ik weet wel waar het is in Marmaris en dat het simpel is en zo, maar zoiets zoek ik dan ook.
Graag reacties en alvast bedankt.
Ja, ik heb contact gehad met D reizen en die hebben Kaan niet in het pakket zitten. Dus wordt het appartement waarschijnlijk alleen bij een "vage reisorganisatie"aangeboden. Het gekke is dat Kaan hele goeie reacties heeft op vakantiereiswijzer. Ik weet ook waar het is in Marmaris en dat het simpel is, maar wel schoon en gezellig.
Nou ja, ik wacht nog maar even af of er nog meer reacties komen.
Annemiek, in elk geval bedankt voor jou reactie.
ik verbleef afgelopen september in dit appartement
ivm overboeking hierheen verplaatst. (dit app. word ook wel gebouw D van hotel pineta genoemd)
ik kan je dus niet vertellen waar je dit app. kunt boeken,
maar kan je wel vertellen, dat je er mooie ruime kamers hebt, lekker groot balkon.
alleen het water was afgelopen sept. behoorlijk smerig, veel chloor.
dus na het tandenpoetsen spoelde ik altijd met water uit 'n fles.
maar voor de rest is het appartement netjes,schoon en met n klein zwembad erbij, die je zo goed als voor je zelf hebt
Heb ook ff gezocht via Google en dan krijg je wel allerlei sites waarbij je het appartement kan boeken. Vreemd dat de bekende touroperatots het niet in hun pakket hebben zitten. Misschien kun je op de een of andere manier rechtstreeks bij het hotel boeken???
Hey!
Ik weet niet wanneer je gaat, maar als je in het hoogseizoen voor pineta boekt heb je een grote kans dat je daar komt te zitten, ze stoppen namelijk de overboekingen van pineta altijd daar en die zijn er nogal wat! Waarom wil je per se naar kaan?zo goed is het appartement echt niet, er zijn tientallen appartementen die leuker zijn, gunstiger liggen en makkelijker te boeken zijn!Bijv. interconti, bonjorno, gozpinar…
Hoi,
Het is niet zo dat we alleen maar naar Kaan willen. Ik vind het alleen wel vreemd dat er weinig over te vinden is. En we gaan pas eind september. Dus nog tijd zat om iets te zoeken en ik heb inderdaad al een aantal andere leuke appartementen gezien. Keuze zat natuurlijk.
Iedereen in elk geval bedankt voor de reacties