Appartement gezocht per november!!!

Hallo allemaal,

Per 6 november vertrek ik richting Aruba om daar te werken en te wonen.
Nu heb ik wel een appartement nodig natuurlijk. Sites zoals Casnan.com, absolutearuba.com enzovoorts heb ik al doorgespit.
Ik kan rond de 1000 florijn per maand kwijt inclusief alles. Mag wat meer zijn maar ook wat minder!

Ik zoek wel een ruimte met aparte ruimtes er in. Dus niet alles in 1 kamer. Als het kan in Noord omdat dat vlak bij mijn toekomstige werkgever is.

Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt!

Glenn

@Glenn Hey Glenn, heb je al iets gevonden en wat betaal je nu eigenlijk voor hetgeen je hebt gevonden.

Hee Max,

Sorry beter laat dan nooit. Ik heb wat gevonden. Goed moeten zoeken! Maar heb nu een appartement. Slaapkamer apart, badkamer, keuken en woonkamer. Betaal 800 excl elektra. Ik heb zelfs warm water en zit op 5 minuten van eagle beach af!

Hey Glenn,

Hoe heb je je appartement gevonden?.. Via internet of lokaal via advertenties?.. Daarnaast wat betaal je eigenlijk gemiddeld aan water,gas, elektriciteit per maand? En heb je een gemeubileerd appartement?

Gas gebruikt men hier weinig of per fles. Electra is duur. Als je veel airco gebruikt of bv een grote koelast betaal je alleen makkelijk awg 200+ per maand. Geen airco en zuinig aan ongeveer awg 60-80 p/m. Water prijzen lopen op per kub. eerste 6 is nog redelijk goedkoop. paar euro per kub. Daarna wordt het snel duurder. boven de 12 kub betaal je al snel 6 euro per kub. Alleen zal je daar echter nooit komen.
Bij app complexen rekenen ze vaak een hoge eenheidsprijs van bv awg 12 per kub.

Beste quotas,

Ben je op dit moment ook zelf woonachtig in Aruba?.. Zo ja, hoeveel huur betaal je voor een 1-kamerappartement of studio in noord niet gemeubileerd?

ja ik ben woonachtig op Aruba. Je hebt voor een 1 kamer appartement veel mogelijkheden. Veel arubanen hebben studios achter hun huis. Dat betekend natuurlijk vaak wel iets voor je privacy. Maar goed. In Noord moet je voor een 1 kamer appartement rekenen op minimaal 800 awg ex electra en water (zoals avonturier22 ook al aangeeft). Hangt ook een beetje af waar in noord. Je moet wel mazzel hebben om iets leuks te vinden wat niet op een complex ligt.

Grtz Q

Hallo,
Kunnen jullie mij vertellen om welk appartement dit gaat? ben erg benieuwd en wil zelf namelijk ook graag naar aruba toe gaan.