Appartement gezocht per 1 maart!!!

Hallo!

Wie kan mij verder helpen??!!

Ik ben op zoek naar een appartement per 1 maart voor minimaal 1 jaar, dit met eigen kookgelegenheid, slaapkamer, buiten terras en internet.

Niet in een studentenhuis, maar graag in een rustige omgeving, het liefst in de buurt van de Jan Thiel Baai, maar ergens anders kan natuurlijk ook.

Ik ben erg benieuwd…

Alvast bedankt,

J

Kijk eens op www.incuracao.nl. Daar staan verschillende appartementen op die je voor een langere tijd kunt huren.

Chantel de wit

Beste Janske,

Waarschijnlijk zit je al bijna op Curaçao en heb je misschien al iets gevonden. Toch wilde ik reageren op je berichtje omdat ik binnenkort een heel mooi appartement vrij heb. Het is wel niet in Jan Thiel, maar in Rooi Catootje. Een hele rustige en mooie villawijk en het voordeel is dat het erg centraal gelegen is. Het appartement is stijlvol ingericht (dat is vaak een probleem: oude troep en dingen die niet bij elkaar passen). Je hebt eigen kookgelegenheid en een hele voortuin tot je beschiking. Het internet is supersnel 16Mbps (dat is vaak heel sloom op andere plaatsen).

Zelf woon ik met mijn vriendin op hetzelfde perceel, maar je hebt helemaal je eigen ingang.

Ik heb vaak mensen gehad die eerst al ergens anders zaten en van daaruit naar ons zijn toegekomen. Als ik jouw verhaal lees (vooral het stukje: geen studentenhuis en rustige buurt), dan snap ik precies wat je bedoelt. Ik heb in 2006 stage gelopen in een verschrikkelijk appartement gezeten bij een manege en toen ik hier ben gaan wonen heb ik altijd gedacht: Dat wil ik niemand anders aandoen.

Als je wel goed zit ergens anders, is het natuurlijk ook mooie, maar je bent altijd welkom om te kijken.

Groeten van Jaap
jaapkos@gmail.com