Appartement Bangkok

Hoi,

I.v.m. werk ben ik op zoek naar een appartementje in Bangkok, in de buurt van Silom.
Wie weet een goede site waar ze appartementen in Bangkok verhuren ?
Heb al ge-googled, maar de apartementen die hier naar boven komen zijn boven mijn budget.
Bedankt voor de reacties alvast !

Je hebt werk gevonden? Wat als ik vragen mag?

Hoi,

Ik kan bij een reisorganisatie in Bangkok een nieuwe afdeling opzetten: Corporate and Business Travel. Ik moet dan de grote (internationale) bedrijven langs om accounts te werven en ze ook bekend maken met het incentive-programma van deze reisorganisatie.
Ook moet ik de contacten met de airlines onderhouden.
Ik moet binnenkort laten weten of ik de baan neem of niet…

Groeten,

Deef

Nou heel veel succes dan als je de baan aanneemt!

Groet,

Jasper

Hi Dave!

Lang geleden alweer. Heb je de baan aangenomen? Mooi dat het gelukt is joh!
Ik weet hoe graag je het wou! Mocht je nog mogelijkheden hebben voor een kameraad van me (toeristische achtergrond) dan hoor ik het graag :slight_smile:

Heb je al een appartment? Google komt alleen maar uit op serviced appartments van 50k up dus dat is niet wat (afhankelijk van wat je verdient). Je hebt rond Silom niet hele goedkope accomodatie van rond de 5k die je elders in Bangkok wel vindt (het blijft een centraal business district) maar ik ken een heel mooi serviced appartment in soi saladeang (hartje Silom) voor 15.000 baht per maand. Een studio, mooier dan gemiddeld. Is dat wat?
Hou me op de hoogte van alles enne…mail me op mario@magnusasia.com
jaja, ook ik zit in bangkok met een baan nu!

Gr,Mario