Appartement aangeboden per 1 augustus $800 inclusief (ook kabel)

Ik ga verhuizen per 1 augustus en dan komt mn appartement vrij. Het ligt in Point Blanche (2 min van Philipsburg) bovenop de heuvel, dus een 180 graden ocean view (zie foto). Groot terras, keuken / woonkamer, badkamer en aparte slaapkamer. Groot voordeel: een stuk koeler omdat er meestal een lekker briesje staat en vrijwel geen muggen. $800 huur en daar zit water en electriciteit bij, ook kabel tv. Voor meer info kun je bellen +5995801604 of op dit bericht reageren.

groet Joost

1 like

Hallo,

zou graag van je willen weten of het gemeubileerd verhuurd word.

mvg
Karin

Hi Karin,

Het is gemeubuleerd, dwz alle basics zijn er, keukentafel, stoelen, bed, tv, borden bestek etc., nieuwe ijskast… De huur is overigens 750 usd. Als je al op het eiland bent kun je het een keertje komen bekijken.

groet Joost

zit helaas nog niet op het eiland, is het goed te doen om daar met 2 personen te wonen en zijn er dus 2 bedden aanwezig???
is het appartemement van jezelf of huur jij het van iemand anders?
is het ver van de sunset bar and grill? en weet jij eventueel wat over dit bedrijf

groetjes karin

Hey Karin,

Het is te klein om met 2 personen te wonen en relatief ver van de Sunset (in Maho) (voor zover je van ‘ver’ kan spreken op een eiland waar je nooit langer dan 20 min. onderweg bent ;)). Ik ga zelf verhuizen naar een groter app. in Pelican aan t strand en probeer mn huisbaas een beetje te helpen met het vinden van een nieuwe huurder… Sunset is een leuke bar vind ik, live muziek op zondag, beetje veel Amerikanen (toeristisch vanwege jetblast strand), maar zeker een van de leukere tenten. Ga je daar werken?

groet J

ps. De daily Herald heeft veel advertenties (ook online, googlen op daily herald sxm en dan classifieds aanklikken…), voor ongeveer 800-1000 USD pp (met zn 2’en huren) zit je in simpson bay of maho. Laag seizoen nu, dus lekker uitonderhandelen

1 like

wat jammer dat het te klein is voor 2 personen.
daar ben ik eigenlijk naar op zoek.
het is inderdaad het plan om daar te gaan werken achter de bar met een vriendin van me.
als je eventueel nog andere dingen weet over huizen en die bar, hoor ik het graag van je.
ga pas eind september heen, allemaal errug spannend.