Wie kent app. ayaz aqua in gumbet?
Ik heb al wel veel algemene info, maar wil graag weten of het er gezellig is en netjes. Dus wie is er geweest of kent iemand die er geweest is, laat het dan even weten! Groetjes Imke.
heey
ik ben daar afgelopen zomer geweest en het is echt super daar!
mooie appartementjes, leuke eigenaars(nederlanders)
onwijs gaaf personeel(ghehe leuke schoonmaker vooral
)
heel mooi zwembad, en 200 meter van het stradn waarbij ook een zwembad zit…
het is echt een aanrader!
groetjes
Hoihoi!
Ik ga 7 juni '05 naar ayaz aqua.
Kun je iets meer vertellen over het app.?
Paar vragen:
- hoe ziet het strand eruit (zand?)
- zijn de appartementen goed verzorgd?
- kom je makkelijk in het centrum?
- zijn er veel faciliteiten (internet in de buurt bv)
- veel geluidsoverlast ('s nachts)??
bedankt!
Hoi, mijn vader + vriendin zijn net terug van Aqua Ayaz. Ik ga er zelf 16 augustus voor het eerst heen. Volgens mijn pa is het er echt perfect! ze wilden helemaal niet zo graag naar turkije maar zijn het toch gaan proberen en ze vinden het echt helemaal geweldig! Het appartement is heel erg mooi, je loopt zo naar het strand. Het wordt elke ochtend super schoongemaakt met deinfecterend schoonmaakmiddel. Er is heel de dag muziek in de bar bij het zwembad maar niet te hard. Echt hele mooie kamers en lekker balkon. Mooi zwembad met ligbedden. Het strand is smal maar wel heel lang met kraakhelder water. Gumbet zelf is rustig maar je gaat zo met de dolmus naar bodrum in 5 min. Ik heb er in ieder geval zin in!!!
Hoi Nancy,
Ik lees net je reactie. Je schrijft dat je vader net terug is en dat hij de appartementen perfect vond. Ben blij dat te horen, want op vakantiereiswijzer.nl (zie http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/…ordeling/6766/)) staan een paar reacties van mensen die net terug zijn en die helemaal niet tevreden waren. Zij schrijven dat het niet meer van Nederlandse eigenaren is, er niet goed wordt schoongemaakt en er heel veel geluidsoverlast is. Heeft jouw vader hier niets van gemerkt?
Ik ben erg benieuwd, want wij gaan 11 juni naar Ayaz Aqua en nu ik dit net las baalde ik behoorlijk…
Ik hoop iets van je te horen.
Groetjes
Hoi,
ik was ook al flink aan het balen toen ik de reacties op vakantiereiswijzer las. De reacties van vorig jaar waren veel beter (om deze reden hebben we ook geboekt, het leek on heel goed), maar wat ik nu zo lees… Ik ben blij dat Nancy nog heel positief is en ben ook wel benieuwd naar reacties van anderen… is het echt zo slecht dit jaar??