Anticonceptie In Amerika

Ik ga voor een periode van 5/6 maanden naar het buitenland. Kan ik daar gewoon de pil bij dokter halen. Doktersbezoeken sowieso. Kan ik als ik ergens last van heb naar een willekeurige dokter stappen? kent iemand de regels?

groeten

Annemiek

hey je kan toch gewoon aan je dokter vragen of je voor een half jaar de pil mag ? :smiley:
voorderest veel succes
:wink:

hahaha goeie tip daar want weet niet waar je in Amerika zal zijn maar zo makkelijk al shier gata het daar echt niet! In Alabama heb ik meegemaakt dat als je naar de pil vraagt dat ze je aankijken alsof je een moordenaar bent! Als je toch een probleem hebt en je moet de pil hebben maak dan 10 afspraken bij verschillende dokters…eentje zal niet zo conservatief zijn en je een recept voorschrijven!
succes

neem m mee voor ene haf jaar en vraag de apotheek om een medicijnenpaspoort voordat ze denken dat je XTC meeneemt…

Hoi…
Even over de pil… Mijn ervaring is dat je als je de pil aanvraagt een inwendig onderzoek moet doen. Ik kon in elk egeval geen manier vinden om er om heen te komen. Maar kan je niet gewoon voor een jaar aan de pil meenemen. Heb ik ook regelmatig gedaan. Dat kan best hoor als je ze bij de apotheek uitlegd waarom je zoveel mee wil…
Succes!! Marije